Booking.comUSD 150
HurbUSD 174
Anmeldt 8. mars 2021

Dato for oppholdet: mars 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Hanne Marthe Holan, General Manager på Scandic Bakklandet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. mars 2021

Anmeldt 8. mars 2021

Dato for oppholdet: mars 2021

Anmeldt 2. mars 2021 via mobile enheter

Tilbrakte 3 netter i februar/mars ‘21. God beliggenhet, men ellers ganske skuffende - sikkert riktig rengjorte flater og berøringspunkter, men ellers veldig støvete på rommet. Madrassen var velbrukt og «nedligget». Helt gjennomsnittlig og ganske kjedelig frokost. Hyggelig betjening, heldigvis

Dato for oppholdet: februar 2021
Reisetype: Reiste alene
Takk, olafredheimh
Hanne Marthe Holan, General Manager på Scandic Bakklandet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. mars 2021

Hei Ola,
Vi beklager veldig din opplevelse av oppholdet hos oss. Vi tar tak i dette.
Gi oss gjerne direkte tilbakemelding neste gang, om det skulle være noe, så får vi gjort ordnet opp og gitt deg en bedre opplevelse :-)

Vi håper du tar deg turen tilbake til oss en annen gang!

Med vennlig hilsen oss på
Scandic Bakklandet

Anmeldt 16. desember 2020

Takker for et flott opphold
Super Service av personalet
Perfekt lokasjon rett ved vannet og nært til alt av fornøyelser.
Rent og pent rom, vi valgte et Superior som sto til forventningene Rom 409
Frokosten var veldig god
Anbefales

Dato for oppholdet: desember 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, cclaus231593
Hanne Marthe Holan, General Manager på Scandic Bakklandet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. januar 2021

Hei :-)
Herlig å lese at dere trivdes så godt hos oss.

Hjertelig velkommen tilbake!

Med vennlig hilsen oss på
Scandic Bakklandet

Anmeldt 30. november 2020

Dato for oppholdet: november 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Hanne Marthe Holan, General Manager på Scandic Bakklandet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. desember 2020