Destinia.com
ScandicHotels.comUSD 162
Anmeldt 14. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Hanne Marthe Holan, General Manager på Scandic Bakklandet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. oktober 2021

Anmeldt 7. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Hanne Marthe Holan, General Manager på Scandic Bakklandet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. juli 2021

Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

Sentralt plassert kort vei til alt. Frokosten er strålende med alt og litt til. Det var ikke mulig å åpne vinduet på rommet, som uansett var til atrium over spisesal, be om rom mot elva. Trivelig betjening. Dårlig vanntrykk i dusjen. Med rom mot elva og vindu til å åpne, hadde det blitt full score fra meg

Takk, 146olat

Hei :-)
Så hyggelig å lese at du likte frokost, beliggenhet og service her hos oss.

Bestiller man et av våre superior-rom er man garantert den beste utsikten til Nidelva.
Legg ellers gjerne en beskjed til oss om ønske om utvendig rom, så skal vi gjøre vårt beste for å få dette til.

Men masse ønsker om en god sommer og velkommen tilbake senere!

Med vennlig hilsen oss på
Scandic Bakklandet

Anmeldt 10. juni 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Hanne Marthe Holan, General Manager på Scandic Bakklandet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juni 2021

Anmeldt 1. juni 2021

Dato for oppholdet: mai 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Hanne Marthe Holan, General Manager på Scandic Bakklandet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. juni 2021