Destinia.com
ScandicHotels.comUSD 162
Anmeldt 2. august 2021

Hotellet er et enkelt business-hotell uten de store fiksfakserier. Dette var det dyreste av de hotellene vi bodde på i sommer, men hadde absolutt ikke noe ekstra som forsvarte den prisen. Det var ikke engang kaffe på rommet, hvilket er viktig for undertegnede. Dog hadde de flott frokost, som Scandic jo er kjent for.

Hotellet er absolutt ok, og personalet var svært hyggelig. Beliggenheten er god og de har en trivelig lobbybar. Imidlertid synes vi ikke det forsvarte en pris av kr 2200,- for et helt enkelt rom.

1  Takk, Nin68
Hanne Marthe Holan, General Manager på Scandic Bakklandet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. september 2021

Hei :-)
Vi beklager at prisen ikke stod i samsvar med forventet kvalitet.
Dessverre har vi vært nødt til å fjerne en del ting på rommene nå i perioden med korona for høyere hygiene. Vannkoker og kaffe har vært noen av punktene.
Prisene blir generelt høyere, dess større etterspørsel, så dette kan variere.

Vi er uansett glade for å lese at mye også ble bra med oppholdet.

Med ønsker om en riktig fin september!

Med vennlig hilsen oss på
Scandic Bakklandet

Anmeldt 23. juli 2021

Supert rom og bra service. Rent og pent og veldig rolig og stille. God seng og bra frokost. Liker at det er nært alt. Men mest av alt stillheten og hyggelig betjening. Skal garantert bestille der ved neste Trondheims besøk

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, mhenriksen2021
Hanne Marthe Holan, General Manager på Scandic Bakklandet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. oktober 2021

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :-)

Vi ønsker deg en riktig fin høst!

Med vennlig hilsen oss på
Scandic Bakklandet

Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Vi ble tildelt et veldig lite rom innerst, i øverste etasje. Idet døren ble åpnet, var man nesten I sengen. Ca 30 cm fra døråpningen til fotenden på sengen. Det neste man la merke til var en slitt, brun, skai-stol som sto foran et skap merket «sjakt». Det neste vi merket var varmen. Det var tett og varmt i rommet, og ingen info om klimaanlegg eller varmestyring tilgjengelig. Vinduet, ut mot et trafikkert kryss, måtte åpnes. Det var veldig varmt, så det hjalp ikke stort. Trafikkstøyen var heller ikke særlig sjarmerende. Forskjellen fra rom til korridor var påfallende. I gangen virket klimaanlegget. Vi ga beskjed om dette i resepsjonen, men fikk til svar at det var nok varmt overalt, og at vi måtte la vinduet være igjen slik at klimaanlegget fikk virke. Vi lot det skje noen timer mens vi var ute, men kom tilbake til like varmt rom. Det bar ned i resepsjonen igjen. Vi kunne få låne bordvifter, ellers var det ingenting å gjøre. Det ble en kjip natt. Mye bråk fra viftene, og skiftevis for kald luft rett i ansiktet, eller ingen luft i det hele tatt. Da vi henvendte oss igjen i resepsjonen neste morgen og sa at dette ikke var greit, var det en mann der som ble med oss for å fikse lufteanlegget. Han var enig i at det var for lite luft i rommet, åpnet sjakt-skapet og mente så at det var fikset. Timer senere kom vi tilbake til rommet, og det var like varmt, og like lite luft. Ved atter en henvendelse i resepsjonen, fikk vi beskjed om at det nå var ordnet. Vi fortalte at det absolutt ikke var ordnet, og ba dem om å sjekke selv om de ville. Nei, da skulle de, omsider, fikse et nytt rom til oss. Vi måtte pakke alle tingene våre, sette dem i et oppbevaringsrom mens det nye rommet ble klargjort. Til slutt fikk vi et nytt rom, med klimaanlegg som virket, men da var over halvparten av vårt opphold over. Jeg var for lei meg og skuffet over oppholdet til at jeg orket å si noe om dette da vi sjekket ut, men jeg syns jo at de burde tatt oss på alvor ved første henvendelse og gitt oss et rom med fungerende luftanlegg. Vi har vært på hotellet før, men kommer nok ikke tilbake. Dette er også noe vi vil fortelle våre venner og bekjente om, for å advare dem mot dette hotellet. Hotellferien vår i Trondheim ble en skuffelse.

Romtips: Ikke velg dette hotellet.
Takk, sivcat
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

På dette hotellet har de mye å jobbe med! Service, renhold er under middels. Frokost opplegget må forbedres. Hvor er ledelsen? Beliggenhet er helt super, men servicen står til terningkast 2. Dårligst service får du i resepsjonen, som er hjerte av et hotell

Takk, tonea710
Anmeldt 14. juli 2021