ScandicHotels.com
Anmeldt 15. august 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Hanne Marthe Holan, General Manager på Scandic Bakklandet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. august 2021

Anmeldt 10. august 2021

Anmeldt 10. august 2021

Anmeldt 8. august 2021

Dato for oppholdet: august 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Hanne Marthe Holan, General Manager på Scandic Bakklandet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. september 2021

Anmeldt 7. august 2021

Bittelite rom med utsikt til neste fløy 2 meter unna. Dårlig aircondition og nesten ikke luftemulighet. Nedliggede puter. Følelse av å bo på lavbudsjett hotell og ingen god hotell opplevelse. Dog skal det ha positiv omtale for frokost og beliggenhet. Men uengasjerte og lite serviceinnstilt betjening i frokostsalen. Vi velger nok et annet hotell ved neste besøk i Trondheim.

Romtips: Bestill rom som er ut mot gate eller elven.
Takk, 658hannet

Hei,
Vi beklager at du fikk en dårlig opplevelse hos oss.
Vi ønsker veldig gjerne tilbakemelding umiddelbart i slike tilfeller, slik at vi kan få rettet opp så mye som mulig.
Uansett skal vi se videre på om det er noe vi kan ta tak i for at dette skal bli bedre.

Vi ønsker deg en fin sensommer!

Med vennlig hilsen oss på
Scandic Bakklandet