Expedia.comUSD 161
ScandicHotels.comUSD 161
Orbitz.comUSD 161
Anmeldt 16. august 2021 via mobile enheter

2 netter i juniorsuite (Toralf Engan) ble en bra opplevelse med et minustegn. Varmeanlegget blåste så kraftig og kaldt at vi måtte sette på oss ytterklær når vi satt på rommet utover kvelden. Rommet ellers var fint og romslig, men en suite burde muligens ha en lenestol som ikke var nedslitt på armlenene.
Ellers var hotellet topp angående service og frokost.

Takk, perauens
Hanne Marthe Holan, General Manager på Scandic Bakklandet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. august 2021

Hei,
Dette hørtes ikke ut som en god opplevelse. Vi kunne ikke finne igjen bestillingen på navnet du nevnte, men regner med dere ga oss beskjed. Vi ønsker veldig gjerne å se på hva som har vært feil med ventilasjonen og interiør ellers.

Vi håper likevel å kunne ønske dere velkommen hit senere en gang!

Med vennlig hilsen oss på
Scandic Bakklandet

Anmeldt 15. august 2021

Anmeldt 10. august 2021

Anmeldt 10. august 2021

Anmeldt 8. august 2021

Dato for oppholdet: august 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Hanne Marthe Holan, General Manager på Scandic Bakklandet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. september 2021