FindHotel
ScandicHotels.comUSD 143
Destinia.comUSD 145
Anmeldt 25. august 2021 via mobile enheter

Dro på helgetur med to venninner. Betalte nesten 5000kr for to netter. Rommet var lite for tre personer. En dobbeltseng og to hengekøysenger som var harde som stein. Utsikten var rett inn i en betongvegg. Frokosten var OK. Lite service innstilte ansatte og de var ikke interessert i gjestene sine. Ikke kroppssåpe i dusjen. Håndklærne loet og man følte at man ikke ble tørr med de. Vaskepersonalet var veldig hyggelige. Alt i alt et skuffende hotell. Føler man blir lurt når man ankommer og det ikke er som forventet. Det bør være fler valgmuligheter på romstandard og ærlige bilder på nettsiden.

Takk, emmalinnea2000
Hanne Marthe Holan, General Manager på Scandic Bakklandet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. september 2021

Hei Emma,
Takk for din tilbakemelding. Jeg er lei meg for å høre at opplevelsen din ikke sto til forventningene. Våre familierom er vel i utgangspunktet ment for familer med barn, men dette burde vel kommet bedre fra på våre nettsider.
Vi har flere kategorier å velge i, så ta gjerne direkte kontakt med oss, så hjelper vi deg med å finne rom som passer best for deg.
Jeg vet vaskeriet har kjøpt inn nye håndklær, og dette beklager vi.
Ta gjerne direkte kontakt med oss når du er på hotellet, så er dwet enklere for oss å hjelpe deg med en gang, eventuelt bytte rom etc.
Vi håper vi ser deg igjen!
Med vennlig hilsen Scandic Bakklandet

Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

Når vi besøker Trondheim er vi alltid på Scandic Bakklandet, og det er ikke uten grunn. Rommene er flotte og rene, frokosten er utrolig god (de er flinke med allergier også), de ansatte er hyggelige og kjenner oss igjen fra flere år tilbake, og fellesarealene er fine. Hotellet ligger sentralt i et fint strøk, og her har vi ingenting å klage på.

Romtips: Parkeringen er dyr, det er et minus. Rundt 400 kroner for et døgn.
Takk, Advisingleah
Hanne Marthe Holan, General Manager på Scandic Bakklandet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. august 2021

Tusen takk for den hjertelige responsen og den gis like fullt tilbake til dere!!!

Ha en riktig fin sensommer!

Med vennlig hilsen oss på
Scandic Bakklandet

Anmeldt 16. august 2021 via mobile enheter

2 netter i juniorsuite (Toralf Engan) ble en bra opplevelse med et minustegn. Varmeanlegget blåste så kraftig og kaldt at vi måtte sette på oss ytterklær når vi satt på rommet utover kvelden. Rommet ellers var fint og romslig, men en suite burde muligens ha en lenestol som ikke var nedslitt på armlenene.
Ellers var hotellet topp angående service og frokost.

Takk, perauens
Hanne Marthe Holan, General Manager på Scandic Bakklandet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. august 2021

Hei,
Dette hørtes ikke ut som en god opplevelse. Vi kunne ikke finne igjen bestillingen på navnet du nevnte, men regner med dere ga oss beskjed. Vi ønsker veldig gjerne å se på hva som har vært feil med ventilasjonen og interiør ellers.

Vi håper likevel å kunne ønske dere velkommen hit senere en gang!

Med vennlig hilsen oss på
Scandic Bakklandet