Booking.comUSD 138
ScandicHotels.comUSD 137
Orbitz.comUSD 136
Anmeldt 10. september 2021

God frokost og koselig personell. Veldig sentralt. Kort vei til flybussen og gangavstand til Trondheim shoppingsentre og severdigheter. Fin bar og restaurantområde. Litt slitt rom. Anbefales likevel for overnatting.

Dato for oppholdet: september 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, 68Siris
Hanne Marthe Holan, General Manager på Scandic Bakklandet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. september 2021

Hei,
Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi setter pris på at du tar deg tid til å skrive om oss.

Anmeldt 7. september 2021

Dato for oppholdet: august 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Hanne Marthe Holan, General Manager på Scandic Bakklandet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. september 2021

Anmeldt 7. september 2021 via mobile enheter

Bodde der i fire dager. God plassering i Trondheim. Kort vei til det meste. Bra frokost. Stort og fint bad. Resten var standard greit.
Hvis vi skal til Trondheim igjen vil vi nok prøve det samme igjen. Det er ikke noe matservering på kvelden. Kun en bar
Parkering er dyrt. Ca. 300 pr døgn. Fikk opplyst ca 150 før avreise

Romtips: Sjekk ut om det finnes billigere parkering like i nærheten
Dato for oppholdet: september 2021
Takk, Bjørn-Arild H

Hei Bjørn-Arild,
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Det gleder oss å høre at du har hatt ett fint opphold hos oss.
Parkeringen koster 250,- pr døgn.
Vi håper å se deg igjen!

Anmeldt 2. september 2021

Rommet vi fikk var veldig deprimerende, utsikt inn mot spisesalen og måtte holde gardinene over så ikke folk fra rommene rundt skulle se inn hos oss, dette gjorde at det ble veldig kjipt på rommet men ellers veldig ålreit hotell

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, andreasL6225GB

Hei Andreas,
Ta gjerne kontakt med oss når du får ett rom du ikke er fornøyd med, så hjelper vi deg å finne ett nytt.
Det hjelper at du gir oss beskjed med en gang, da får vi gjort noe med det når du er her.
Ta gjerne direkte kontakt med oss neste gang du skal booke, så legger vi inn hvilke ønsker du har.

Anmeldt 25. august 2021 via mobile enheter

Dro på helgetur med to venninner. Betalte nesten 5000kr for to netter. Rommet var lite for tre personer. En dobbeltseng og to hengekøysenger som var harde som stein. Utsikten var rett inn i en betongvegg. Frokosten var OK. Lite service innstilte ansatte og de var ikke interessert i gjestene sine. Ikke kroppssåpe i dusjen. Håndklærne loet og man følte at man ikke ble tørr med de. Vaskepersonalet var veldig hyggelige. Alt i alt et skuffende hotell. Føler man blir lurt når man ankommer og det ikke er som forventet. Det bør være fler valgmuligheter på romstandard og ærlige bilder på nettsiden.

Takk, emmalinnea2000

Hei Emma,
Takk for din tilbakemelding. Jeg er lei meg for å høre at opplevelsen din ikke sto til forventningene. Våre familierom er vel i utgangspunktet ment for familer med barn, men dette burde vel kommet bedre fra på våre nettsider.
Vi har flere kategorier å velge i, så ta gjerne direkte kontakt med oss, så hjelper vi deg med å finne rom som passer best for deg.
Jeg vet vaskeriet har kjøpt inn nye håndklær, og dette beklager vi.
Ta gjerne direkte kontakt med oss når du er på hotellet, så er dwet enklere for oss å hjelpe deg med en gang, eventuelt bytte rom etc.
Vi håper vi ser deg igjen!