Booking.comUSD 163
ScandicHotels.comUSD 164
Orbitz.comUSD 162
Anmeldt 13. september 2021 via mobile enheter

Scandic følelse er bra

Rommet var litt kjedelig og lite koselig, men OK.

Jeg savner utrolig mye muligheten for kaffe og te på rommet. Det får du ikke her, dessverre.

Betjeninger er hyggelig og hjelpsom.

Frokosten er bra.

Beliggenheten er spot on - meget bra.

Opplevelsen er godkjent.

1  Takk, janfrodeh2016
Hanne Marthe Holan, General Manager på Scandic Bakklandet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. september 2021

Hei Jan Frode,
Det gleder oss å høre at du trives godt hos oss! Ta gjerne kontakt emd oss, så ordner vi med kaffe og te på rommet. På våre superior rom er dette standard. Velkommen igjen!

Anmeldt 10. september 2021

God frokost og koselig personell. Veldig sentralt. Kort vei til flybussen og gangavstand til Trondheim shoppingsentre og severdigheter. Fin bar og restaurantområde. Litt slitt rom. Anbefales likevel for overnatting.

Dato for oppholdet: september 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, 68Siris

Hei,
Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi setter pris på at du tar deg tid til å skrive om oss.

Anmeldt 7. september 2021

Dato for oppholdet: august 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Hanne Marthe Holan, General Manager på Scandic Bakklandet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. september 2021

Anmeldt 7. september 2021 via mobile enheter

Bodde der i fire dager. God plassering i Trondheim. Kort vei til det meste. Bra frokost. Stort og fint bad. Resten var standard greit.
Hvis vi skal til Trondheim igjen vil vi nok prøve det samme igjen. Det er ikke noe matservering på kvelden. Kun en bar
Parkering er dyrt. Ca. 300 pr døgn. Fikk opplyst ca 150 før avreise

Romtips: Sjekk ut om det finnes billigere parkering like i nærheten
Dato for oppholdet: september 2021
Takk, Bjørn-Arild H

Hei Bjørn-Arild,
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Det gleder oss å høre at du har hatt ett fint opphold hos oss.
Parkeringen koster 250,- pr døgn.
Vi håper å se deg igjen!

Anmeldt 2. september 2021

Rommet vi fikk var veldig deprimerende, utsikt inn mot spisesalen og måtte holde gardinene over så ikke folk fra rommene rundt skulle se inn hos oss, dette gjorde at det ble veldig kjipt på rommet men ellers veldig ålreit hotell

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, andreasL6225GB

Hei Andreas,
Ta gjerne kontakt med oss når du får ett rom du ikke er fornøyd med, så hjelper vi deg å finne ett nytt.
Det hjelper at du gir oss beskjed med en gang, da får vi gjort noe med det når du er her.
Ta gjerne direkte kontakt med oss neste gang du skal booke, så legger vi inn hvilke ønsker du har.