Agoda.com
ScandicHotels.comUSD 164
Anmeldt 6. mars 2022

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Hanne Marthe Holan, General Manager på Scandic Bakklandet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. mars 2022

Anmeldt 22. februar 2022

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Hanne Marthe Holan, General Manager på Scandic Bakklandet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. mars 2022

Anmeldt 22. februar 2022

Anmeldt 8. februar 2022

Vanskelig å få spesialtilpasset for famille som ønsket rom i nærheten av hverandre. ekstrasenger som var bestilt ble ikke levert etter avtale og heller ikke etter purring. Ble heller ikke spesielt hyggelig mottatt i resepsjonen.

Takk, marianneeimstadwold
Hanne Marthe Holan, General Manager på Scandic Bakklandet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. februar 2022

Hei Marianne,
Vi beklager veldig din opplevelse hos oss. Det er selvfølgelig ikke slike opplevelser vi ønsker at våre gjester har. Vi takker din tilbakemelding,
Med vennlig hilsen Scandic Bakklandet

Anmeldt 7. februar 2022

Det er detaljene som gir hovedinntrykket.
*) Som et skilt ved inngangsdøren med teksten BISTRO. Men den var covid-stengt.
*) Eller inngangen for taxipassasjerer uten skilting til resepsjonen.
*) Eller løst toalett-lokk.
*) Eller "utsikt" (eller rettere sagt "innsikt") rett inn i nabobygget.
*) Eller Scandics halvferdige app

Men STORT PLUSS for sentral beliggenhet, fine rom og hyggelig betjening.

Romtips: Insister på utsikt !!
Takk, tk_oines

Hei Tor Kristian,
Jeg ser du har gitt oss samme tilbakemelding på flere plattformer, og jeg velger å svare deg her.
Takk for din tilbakemelding! Det er en del ting som ikke er helt opp å går igjen pga av covid, deriblandt restauranten, og det beklager vi.
Takker igjen for alle dine synspunkter, og vi tar det med oss.
Med vennlig hilsen Scandic Bakklandet