“Nydelig lunj”
Anmeldelse av Hevd håndverksbakeri

Hevd håndverksbakeri
Vurdert som nr. 128 av 288 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig sted. Rask servering og nydelige smørbrød! Ligger flott plassert på Torget med masse liv og aktivitet.

2  Takk, RoesslandL

Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Stedet ligger sentralt plassert, og vi satt ute med fin utsikt til livet på torget. Kun bestilling via App, men menyene lå på bordet som ikke noe problem. Gode rekesmørbrød.

Takk, RosslandR
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig god mat, hyggelig betjening som håndterte en travel (Korona-) tid alldeles utmerket. Alle fornøyd (også de med gluten-allergi)

Takk, annebergeb
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Dagtid. Beliggende på torget i Trondheim sentrum. Ventet lenge i kø, men i sol kan man ikke forvente annet. Ble vist til bordet og ble oppfordret på det sterkeste av den utelukkende engelskspråklige servitøren til å bestille mat og drikke via QR-kode. Alternativet var å bestille i baren selv. Så dette er en annen type Egon-restaurant, med andre ord. Syns også man skal kunne forvente at servitører på norske lønns- og arbeidsvilkår, i Norge, skal ha skandinavisk som førstespråk. Dette var ikke noe for oss, så vi forlot åstedet og dro på en restaurant med bordbestilling og uten noen form for QR-kode, dette heter forbrukermakt.

3  Takk, StianTRD

- Kanelknute
- Dobbel cappuccino
- Dobbel latte
- Chai latte

Alt smakte nydelig og vi har spist dette over tid gjennom en uke her i Trondheim sentrum. Smaken er ferskt, saftig og med masse godt fyll, slik vi liker det. De er veldig hyggelige der og lager sandwichene når du bestiller, selv om de har gått tom.

Husk at det er bakeri utsalsdelen på den ene siden av bakeriet og restaurant delen mot torget. Restaurant delen er dyrere (kanskje pga. leie, mer vedlikehold og 10% ekstra moms når man sitter hos de og spiser?). Så vi kjøpte alt på utsalg delen og nøt det på sitteplassene på torget

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Vidar K

Reisende som så på Hevd håndverksbakeri, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Hevd håndverksbakeri? Del dine erfaringer!