“Lett, søt og god lunsj”
Anmeldelse av Hevd håndverksbakeri

Hevd håndverksbakeri
Vurdert som nr. 99 av 296 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Hevd er en fin plass med hyggelige og effektive ansatte. Vi spiste fruktterte, sitronterte og skolebolle, alle tre var nydelige og smakte virkelig godt.
Islattene var god på smak og en herlig forfriskning,
Vi kommer tilbake. Anbefales!

Takk, toro2015

Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

En strålende god lunch...på en regntung dag! Dette var stedet å bli glad. En variert og rikholdig meny, med gode råvarer og alt tilberedt svært delikat. Suveren betjening som gjør ALT for at du skal bli tilfreds. Hit vil vi igjen.

1  Takk, Svein N
Anmeldt 28. april 2021 via mobile enheter

Var hos dere for å spise lunsj. Bestilte en avokadosalat. Når den først kom var det en veldig liten salat ift prisen og den kom uten noe som helst avokado. Sa i fra til servitøren, som gikk å hentet ny. Da hadde de lagt på 4 SMÅ biter av avokado. Synes det er merkelig å kalle det en avokadosalat når du ikke får, eller såvidt får avokado. Kommer ikke til å bestille dette igjen!

Dato for besøk: april 2021
Takk, Marthe H
Anmeldt 21. april 2021 via mobile enheter

Bestilte Smørbrød med Egg benedict. Laksen er meget bra, hollandaise er god, men den det blir for mye saus og den blir for dominerende synes jeg. Litt kjedelig bare med salatblader, kunne vært noe rødløk/ vårløk minimumEllers meget god service og alltid vært meget fornøyd hos dere, men mener denne retten har forbedringspotensiale

Dato for besøk: april 2021
Takk, EdvinIsak
Anmeldt 14. oktober 2020 via mobile enheter

God mat på Hevd i dag, og det beste av alt - vi kom oss inn og ut og fikk bestilt mat ved hjelp av vårt eget morsmål (norsk).

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, petteringvars
Explore47291752105, Annet på Hevd håndverksbakeri, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. november 2020

Takk for anmeldelsen! Ønsker deg velkommen igjen.
Mvh Sol, administrasjon

Reisende som så på Hevd håndverksbakeri, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Hevd håndverksbakeri? Del dine erfaringer!