“Super service og god mat”
Anmeldelse av Hevd håndverksbakeri

Hevd håndverksbakeri
Vurdert som nr. 99 av 296 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Super service, rett og slett utrolig hyggelig betjening. Det er sånn service skal være. Også veldig god mat. Solide reale porsjoner. (Vi spiste lunsj)
God avslappende stemning i lokalet.

Takk, 296yngves

Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Svært sjarmerende sted med bredt utvalg i alt fra store retter til bakst. Både inne- og uteservering – egnet seg godt som lunsjsted.

Takk, madshs
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Ble møtt av ett veldig hyggelig personal, servitør forklarte også kort og konkret hvordan maten skulle bestilles. Veldig fornøyd med maten, kjapp servering av maten til tross for at det var en del gjester. Veldig fornøyd, anbefales

Takk, heidibS4893YB
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Velg for all del ikke kyllingsalat. Så tørr og intetsigende kylling kan jeg ikke huske å ha spist (forsøkt) noen gang. Eneste lyspunktet var en halvliter E.C. Dahls

Takk, Ole-JacobL
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Hevd er en fin plass med hyggelige og effektive ansatte. Vi spiste fruktterte, sitronterte og skolebolle, alle tre var nydelige og smakte virkelig godt.
Islattene var god på smak og en herlig forfriskning,
Vi kommer tilbake. Anbefales!

Takk, toro2015

Reisende som så på Hevd håndverksbakeri, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Hevd håndverksbakeri? Del dine erfaringer!