“Anbefale”

Palaeng Cafe Asian Street Food
Vurdert som nr. 163 av 295 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 10. august 2021

Stort fornøyd satt og spiste med venner. God service, hyggelig ansatt. Og veldig god mat. Anbefales PAD Kra Paow.

Takk, PhakjiraY

Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Litt liten plass for såpass populær resturant. Nydelig mat og bobba tea var kjempe god. Fikk sterk curry som jeg hadde bestilt, helt fantastisk!

1  Takk, misavj90
Anmeldt 17. april 2021 via mobile enheter

Kona valgte 1 nuddelrett, pad thai m asiatisk ribbe, mens jeg tok tom yam kung en thai suppe med kokosmelk med Scampi. Begge deler hadde gode smaker og kan anbefales. Jeg valgte sterk etter norsk standard og det var sterkt nok for min del. Vi hadde forventet litt mer smak på den asiatiske ribben, den ble litt tam, men de øvrige smakene var utmerket.

Dato for besøk: april 2021
Takk, Kjetil K
Anmeldt 11. desember 2020 via mobile enheter

Nydelig mat! Utrolig god service og fantastiske smaker. Vi delte tre forretter på fire voksne, i tillegg til en hovedrett hver. Kan absolutt anbefales.

Dato for besøk: desember 2020
Takk, SofieNygaard
Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god og rimelig mat. Hovedrett under kr 200. God service. Dog ikke alkoholservering. Anbefales

Takk, Erik Frey O

Reisende som så på Palaeng Cafe Asian Street Food, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Palaeng Cafe Asian Street Food? Del dine erfaringer!