“Perfekt måltid i intim atmosfære”
Anmeldelse av Robust Bistro

Robust Bistro
Vurdert som nr. 3 av 284 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 11. juli 2020

5 retters med vinpakke var meget bra. God service og eksepsjonelt gode smaker på rettene. Anbefales!

Takk, MikalS3

Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde fem retters smaksmeny med oppgradert vinpakke. Avslappet og profesjonell service. Nydelige smaker på alle rettene og meget gode viner som passet utmerket til rettene. En meget god restaurant som gir valuta for pengene.

3  Takk, Morten310
Anmeldt 21. juni 2020

Dette stedet har potensial til å bli en virkelig fulltreffer. Svært gode smaker - delikat anrettet - vinen som fulgte rettene var meget gode, Når vi likevel ikke gir topp karakter, skyldes det at forrett og avslutningsrett - etter vår smak . var litt små. Det kunne vært litt mer å bite i. Når du bestiller kamskjell, forventer du mer enn noen småbiter. Med noen justeringer blir dette perfekt. Vi kommer tilbake for å sjekke utviklingen!

1  Takk, vsvidar
Anmeldt 19. juni 2020 via mobile enheter

Leverer topp selv med kraftig varme utendørs. Lette delikate fiskeretter med amerikansk liknende storfe. Herlig kombinasjon av gjennomtenkt mat og vin med avslappet atmosfære!

1  Takk, Anvise
Anmeldt 13. juni 2020

Ronny fra Emilies er tilbake med sine gode smaker! Aldeles ypperlig I dag 5 retters med ypperlig vin og service. Men, hvis dere vil smake, så bestill bord! Her kommer det til å bli fullt etterhvert.

1  Takk, Ragnar H

Reisende som så på Robust Bistro, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Robust Bistro? Del dine erfaringer!