“Nydelig mat og vin og god service ”
Anmeldelse av Robust Bistro

Robust Bistro
Vurdert som nr. 3 av 283 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 22. august 2020 via mobile enheter

Spiste 5-retters med vinpakke. Spennende og god mat, med mange forskjellige smaker. Vinpakken passer utmerket. Hyggelig personale og rolig atmosfære.

Takk, p_lmartink2017

Anmeldt 14. august 2020 via mobile enheter

Fantastiske smaker, en plass verdt å besøke, virkelig topp klasse. Overraskelser i menyen, lokal mat og hyggelig atmosfære

Takk, runeg511
Anmeldt 14. august 2020

5-retters med vinpakke + 2 overraskende venteretter. Nydelige smaker med kokkens signatursmak. Rolig og lun atmosfære. Anbefales!✨

Takk, 531maybritth
Anmeldt 12. juli 2020

Vi 3 som besøkte Robust denne kvelden, hadde en flott kveld, med nydelig mat. Vi valgte 4 retter, og alt falt i smak. Rettene kom i passe tempo, og overgikk hverandre i stil og smak. Maten var bare fantastisk, det samme var servicen.
Vi gleder oss allerede til neste besøk.

Takk, s0lv_r0
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Super matopplevelse og profesjonell og avslappet service! 5-retters med vinpakke var en opplevelse

Takk, eirikb2015

Reisende som så på Robust Bistro, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Robust Bistro? Del dine erfaringer!