“Nydelig mat og drikke.”
Anmeldelse av Robust Bistro

Robust Bistro
Vurdert som nr. 3 av 283 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 26. september 2020

Nydelig mat og meget hyggelig betjening. 5 retter med en hovedfokus på det Norge tilbyr i sesong. Hyggelige priser.

Takk, JanOveV

Anmeldt 22. september 2020 via mobile enheter

Robust leverer en utsøkt 5 retter med nydelige viner som var godt tilpasset hver rett. Absolutt innenfor og til godt over forventningene

Takk, EirikM133
Anmeldt 20. september 2020

Vårt første besøk på Robust bistro ble en veldig positiv opplevelse for hele familien. Nydelig og gode smaker i alle 5 retter og flott presentert. Veldig positivt at det benyttes lokale råvarer . Hyggelig, kunnskapsrik og behagelig personalet gjorde måltidet komplett. Vi kommer garantert tilbake.

Takk, KML-Norway
Anmeldt 5. september 2020 via mobile enheter

Vi var nok en gang en vennegjeng som tok turen til Robust Bistro nede i Søndre gate. Denne nykommeren med restauratør og Chef Ronny R. Myren i spissen og hans proffe stab leverte varene. Nok en gang.
Vi takket selvfølgelig ja til månedens tilbud om fem-retters meny med vinmeny til NOK 1000,-. Og ja, det var verdt hver eneste krone. Det er like hyggelig hver gang, og vær sikker. Vi kommer snart tilbake!

4  Takk, frodet192
Anmeldt 22. august 2020 via mobile enheter

Spiste 5-retters med vinpakke. Spennende og god mat, med mange forskjellige smaker. Vinpakken passer utmerket. Hyggelig personale og rolig atmosfære.

Dato for besøk: august 2020
Takk, p_lmartink2017

Reisende som så på Robust Bistro, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Robust Bistro? Del dine erfaringer!