“Utsøkt mat og meget hyggelig betjening!”
Anmeldelse av Robust Bistro

Robust Bistro
Vurdert som nr. 1 av 295 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 31. juli 2021

Robust kan anbefales på det varmeste. Vi spiste fem-retter med vinpakke- og det var verdt hver krone. Nydelig mat, veldig god drikke, som fremhevet maten. Servicen var i toppklasse. Servitøren var varm, vennlig og kunnskapsrik. Vi kommer snart igjen!

Takk, 821mariabb

Anmeldt 29. juni 2021 via mobile enheter

Vi spiste set menyen med vinpakke. Mat og drikke var vel balansert og spennende. Vertskapet kunne sakene sine!!! Dette var en veldig positiv kulinarisk opplevelse som anbefales på det varmeste!

Dato for besøk: mai 2021
Takk, ninal272
Anmeldt 26. juni 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat med viner og alkoholfrie juser i kombinasjon. Behagelig servering i hyggelige og luftige lokaler. Anbefales!!

Dato for besøk: mai 2021
Takk, 739geirm
Anmeldt 26. juni 2021 via mobile enheter

Nydelig mat og god service. Anbefales på det sterkeste. Drikke perfekt tilpasset maten og en god atmosfære. Kommer gjerne tilbake.

Takk, 526runee
Anmeldt 18. juni 2021

Skal du feire noe som helst eller bare se hvor godt mat egentlig kan smake? Robust ga ihvertfall meg, min mor og stefar vår beste resturangopplevelse hittil!
Servitøren var god og engasjert! Forklarte rettene på en god og forståelig måte og gjorde så vi følte oss velkomne. Maten, det var noe for seg selv! Hver enste rett som ble servert tenkte vi; dette kan ikke bli bedre. Bare for å bli overasket av neste rett som smake vell så godt om ikke bedre.

Vinen virket nøye planlagt og komplimenterte maten ypperlig så selv en som meg som ikke er den største vindrikkeren ønsket enda mer av den gode vinen til maten.

Jeg håper virkelig å få spise her igjen!

Takk, Finn223

Reisende som så på Robust Bistro, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Robust Bistro? Del dine erfaringer!