“Vellykket ”

Robust Bistro
Vurdert som nr. 1 av 295 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Vi hadde 5 rettes med vinpakke
Mat og drikke var helt ypperlig og en meget hyggelig servitør gjorde kvelden meget vellykket
Stedet kan anbefales for mat drikke og stemning er på topp

Takk, p_lmartink2017

Anmeldt 31. juli 2021

Vi var med et vennepar hit for en 5 retter med vinpakke. Fikk først servert en appetizer som ikke var med i 5 retteren for å komme igang, og den var fantastisk. Fikk så servert de fem rettene med tilhørende vin, der servitør presenterte det hele rett for rett, og i tillegg forklarte litt om hvordan de lagde rettene (topp for oss som er interesserte og spør). Alle rettene var nydelige, og vinene passet fortreffelig til hver enkelt rett.
Meget trivelig og serviceinnstilt betjening som er oppriktig opptatt av at vi skal få en best mulig opplevelse.

Takk, tommyrberg
Anmeldt 31. juli 2021

Robust kan anbefales på det varmeste. Vi spiste fem-retter med vinpakke- og det var verdt hver krone. Nydelig mat, veldig god drikke, som fremhevet maten. Servicen var i toppklasse. Servitøren var varm, vennlig og kunnskapsrik. Vi kommer snart igjen!

Takk, 821mariabb
Anmeldt 29. juni 2021 via mobile enheter

Vi spiste set menyen med vinpakke. Mat og drikke var vel balansert og spennende. Vertskapet kunne sakene sine!!! Dette var en veldig positiv kulinarisk opplevelse som anbefales på det varmeste!

Dato for besøk: mai 2021
Takk, ninal272
Anmeldt 26. juni 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat med viner og alkoholfrie juser i kombinasjon. Behagelig servering i hyggelige og luftige lokaler. Anbefales!!

Dato for besøk: mai 2021
Takk, 739geirm

Reisende som så på Robust Bistro, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Robust Bistro? Del dine erfaringer!