“Beste matopplevelsen i Trondheim!”
Anmeldelse av Robust Bistro

Robust Bistro
Vurdert som nr. 1 av 296 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Booket bord ifm med bryllupsdag. Bestilte 5 retters med tilhørende vinpakke. Enestående matopplevelse sammen med fantastisk presentasjon av maten. Fokus på lokale råvarer og mye smak. Verdt hver eneste krone. Pluss for intime og koselige lokaler. Kommer garantert igjen!

Takk, 232simenb

Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

En spennende og smakfull 5-retter akkompagnert av en meget godt tilpasset vinpakke. God og sjarmerende service, og som helhet en ypperlig opplevelse.

Takk, TGNorway
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Vi hadde 5 rettes med vinpakke
Mat og drikke var helt ypperlig og en meget hyggelig servitør gjorde kvelden meget vellykket
Stedet kan anbefales for mat drikke og stemning er på topp

Takk, p_lmartink2017
Anmeldt 31. juli 2021

Vi var med et vennepar hit for en 5 retter med vinpakke. Fikk først servert en appetizer som ikke var med i 5 retteren for å komme igang, og den var fantastisk. Fikk så servert de fem rettene med tilhørende vin, der servitør presenterte det hele rett for rett, og i tillegg forklarte litt om hvordan de lagde rettene (topp for oss som er interesserte og spør). Alle rettene var nydelige, og vinene passet fortreffelig til hver enkelt rett.
Meget trivelig og serviceinnstilt betjening som er oppriktig opptatt av at vi skal få en best mulig opplevelse.

Takk, tommyrberg
Anmeldt 31. juli 2021

Robust kan anbefales på det varmeste. Vi spiste fem-retter med vinpakke- og det var verdt hver krone. Nydelig mat, veldig god drikke, som fremhevet maten. Servicen var i toppklasse. Servitøren var varm, vennlig og kunnskapsrik. Vi kommer snart igjen!

Takk, 821mariabb

Reisende som så på Robust Bistro, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Robust Bistro? Del dine erfaringer!