“5 retters middag”
Anmeldelse av Robust Bistro

Robust Bistro
Vurdert som nr. 1 av 295 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 13. august 2021

Denne restauranten er helt fantastisk! Her er det helt tydelig at det ligger mye kunnskap og kjærlighet bak hver eneste rett.
Maten, servicen, atmosfæren holder et meget høyt nivå. Vi bestilte en 5 retters med vinpakke, hvor vi fikk detaljert informasjon om matens opphav og en god forklaring på vinvalgene til de forskjellige rettene. Alt smakte helt fortreffelig. Anbefales!

Takk, monicahT9906VH

Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Feiret 1års bryllupsdag på Robust bistro. Var ikke kjent med restauranten fra tidligere og visste ikke hva vi gikk til, men det viste seg å bli den beste matopplevelsen vi har hatt (og vi har prøvd mange restauranter i Norge og Trondheim!). Vi bestilte fireretters med drikke. Gode, balanserte retter med bruk av råvarer som de hadde høstet selv. Kjempefint presentert og fikk god info fra servitør og kokk hva gjelder mat og drikke. Det overrasket meg hvor smakfull hver eneste rett var - ikke en eneste rett bommet. Verdt et (flere!) besøk. Vi kommer definitivt tilbake :)
Takk Robust bistro for en fin matopplevelse på dagen vår!

Takk, martetb
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Booket bord ifm med bryllupsdag. Bestilte 5 retters med tilhørende vinpakke. Enestående matopplevelse sammen med fantastisk presentasjon av maten. Fokus på lokale råvarer og mye smak. Verdt hver eneste krone. Pluss for intime og koselige lokaler. Kommer garantert igjen!

Takk, 232simenb
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

En spennende og smakfull 5-retter akkompagnert av en meget godt tilpasset vinpakke. God og sjarmerende service, og som helhet en ypperlig opplevelse.

Takk, TGNorway
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Vi hadde 5 rettes med vinpakke
Mat og drikke var helt ypperlig og en meget hyggelig servitør gjorde kvelden meget vellykket
Stedet kan anbefales for mat drikke og stemning er på topp

Takk, p_lmartink2017

Reisende som så på Robust Bistro, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Robust Bistro? Del dine erfaringer!