“Topp mat og service”
Anmeldelse av Robust Bistro

Robust Bistro
Vurdert som nr. 1 av 295 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk god mat og service. Valgte en 3 retters med vinpakke. Fikk servert en løksuppe som starter. Noe av det bedre vi har smakt. Kelner tok seg god tid og fortalte om rettene og deres opprinnelse. Vinene passet godt til maten. Anbefales.

Takk, Jan Arne B

Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

Maten var veldig god, men vi reagerte på at det ikke fantes vinkart. Kun én meny inkl. vin, og vi ble tilbudt om kun én sort hvitvin og én sort rødvin. Ingen av dem falt i smak hos oss dessverre. Ønsker de å være i toppsjiktet i Trondheims restaurant-verden, bør de snarest gjøre noe med dette!

Takk, Mnkc62
Anmeldt 13. august 2021

Denne restauranten er helt fantastisk! Her er det helt tydelig at det ligger mye kunnskap og kjærlighet bak hver eneste rett.
Maten, servicen, atmosfæren holder et meget høyt nivå. Vi bestilte en 5 retters med vinpakke, hvor vi fikk detaljert informasjon om matens opphav og en god forklaring på vinvalgene til de forskjellige rettene. Alt smakte helt fortreffelig. Anbefales!

Takk, monicahT9906VH
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Feiret 1års bryllupsdag på Robust bistro. Var ikke kjent med restauranten fra tidligere og visste ikke hva vi gikk til, men det viste seg å bli den beste matopplevelsen vi har hatt (og vi har prøvd mange restauranter i Norge og Trondheim!). Vi bestilte fireretters med drikke. Gode, balanserte retter med bruk av råvarer som de hadde høstet selv. Kjempefint presentert og fikk god info fra servitør og kokk hva gjelder mat og drikke. Det overrasket meg hvor smakfull hver eneste rett var - ikke en eneste rett bommet. Verdt et (flere!) besøk. Vi kommer definitivt tilbake :)
Takk Robust bistro for en fin matopplevelse på dagen vår!

Takk, martetb
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Booket bord ifm med bryllupsdag. Bestilte 5 retters med tilhørende vinpakke. Enestående matopplevelse sammen med fantastisk presentasjon av maten. Fokus på lokale råvarer og mye smak. Verdt hver eneste krone. Pluss for intime og koselige lokaler. Kommer garantert igjen!

Takk, 232simenb

Reisende som så på Robust Bistro, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Robust Bistro? Del dine erfaringer!