“Nesten.. men ikke helt i mål.”
Anmeldelse av Robust Bistro

Robust Bistro
Vurdert som nr. 3 av 298 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 5. september 2021 via mobile enheter

En fin liten restaurant med god mat.. men med svært begrenset meny, for små bord for en romantisk stemning og for stive priser i forhold til hva du får. Når jeg legger igjen flere tusen kroner for et måltid så forventer jeg kose meg, få mye mat og forlate restauranten mett og lykkelig. Her fikk jeg smake god mat, men ble dessverre ikke mett og bord for to er bare alt for små til at det blir behagelig.

Dato for besøk: september 2021
3  Takk, raymondn938

Anmeldt 1. september 2021

12 stk i firmaet var på middag her. Fikk 7 retters og for en opplevelse det var. Veldig smaksopplevelser på alle retter.. Dette er et sted som anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: september 2021
Takk, Asbjørn Q
Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

Nydelig mat og ypperlig service. Kan varmt anbefales! Flotte og smakfulle retter med spennede råvarer, og utmerket vin til.

Takk, mariw974
Anmeldt 21. august 2021

Rådigg mat + en proff og hyggelig servitør utgjorde en en uforglemmelig festkveld! Pent og stilrent lokale

Takk, Gourmetea
Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk god mat og service. Valgte en 3 retters med vinpakke. Fikk servert en løksuppe som starter. Noe av det bedre vi har smakt. Kelner tok seg god tid og fortalte om rettene og deres opprinnelse. Vinene passet godt til maten. Anbefales.

Takk, Jan Arne B

Reisende som så på Robust Bistro, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Robust Bistro? Del dine erfaringer!