“Gourmet-middag til en rimelig pris”
Anmeldelse av Robust Bistro

Robust Bistro
Vurdert som nr. 4 av 299 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 12. september 2021

Robust Bistros femretters middag ble en spennende gastronomisk opplevelse. De tre hovedrettene, og spesielt fiskerettene, bød på overraskende smakssammensetninger og spennende smaksopplevelser. Vinmenyen var raus, og godt samstemt med rettene de ble servert til. Lokal og betjening bød på god stemning og vennlig service (men bordene kunne ha vært litt større). Dette er en restaurant som kan måle seg med de aller beste restaurantene iTrondheim, også de med Michelin-stjerner.
Hilsen Tove

1  Takk, tove-so

Anmeldt 5. september 2021 via mobile enheter

En fin liten restaurant med god mat.. men med svært begrenset meny, for små bord for en romantisk stemning og for stive priser i forhold til hva du får. Når jeg legger igjen flere tusen kroner for et måltid så forventer jeg kose meg, få mye mat og forlate restauranten mett og lykkelig. Her fikk jeg smake god mat, men ble dessverre ikke mett og bord for to er bare alt for små til at det blir behagelig.

3  Takk, raymondn938
Anmeldt 1. september 2021

12 stk i firmaet var på middag her. Fikk 7 retters og for en opplevelse det var. Veldig smaksopplevelser på alle retter.. Dette er et sted som anbefales på det sterkeste.

Takk, Asbjørn Q
Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

Nydelig mat og ypperlig service. Kan varmt anbefales! Flotte og smakfulle retter med spennede råvarer, og utmerket vin til.

Takk, mariw974
Anmeldt 21. august 2021

Rådigg mat + en proff og hyggelig servitør utgjorde en en uforglemmelig festkveld! Pent og stilrent lokale

Takk, Gourmetea

Reisende som så på Robust Bistro, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Robust Bistro? Del dine erfaringer!