“Fantastisk god mat og vin”
Anmeldelse av Robust Bistro

Robust Bistro
Vurdert som nr. 4 av 297 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 23. september 2021

Spiste en 5-retters meny med vinpakke. Maten var utrolig god med smakssammensetninger ut av en annen verden! Servitørene hadde stålkontroll på alt, og vinen som ble servert til de ulike rettene passet perfekt. Drikker normalt ikke vin, men her koste jeg meg gjennom alle 5 rettene.
Vi kommer definitivt tilbake igjen.

Takk, t0mkristiane

Anmeldt 12. september 2021 via mobile enheter

Dyktig personale, nydelig mat og drikke, koselige lokaler. Det var en flott opplevelse fra vi kom inn og til vi gikk mett og fornøyd hjem igjen.

Takk, maleneo832
Anmeldt 12. september 2021

Robust Bistros femretters middag ble en spennende gastronomisk opplevelse. De tre hovedrettene, og spesielt fiskerettene, bød på overraskende smakssammensetninger og spennende smaksopplevelser. Vinmenyen var raus, og godt samstemt med rettene de ble servert til. Lokal og betjening bød på god stemning og vennlig service (men bordene kunne ha vært litt større). Dette er en restaurant som kan måle seg med de aller beste restaurantene iTrondheim, også de med Michelin-stjerner.
Hilsen Tove

1  Takk, tove-so
Anmeldt 5. september 2021 via mobile enheter

En fin liten restaurant med god mat.. men med svært begrenset meny, for små bord for en romantisk stemning og for stive priser i forhold til hva du får. Når jeg legger igjen flere tusen kroner for et måltid så forventer jeg kose meg, få mye mat og forlate restauranten mett og lykkelig. Her fikk jeg smake god mat, men ble dessverre ikke mett og bord for to er bare alt for små til at det blir behagelig.

3  Takk, raymondn938
Anmeldt 1. september 2021

12 stk i firmaet var på middag her. Fikk 7 retters og for en opplevelse det var. Veldig smaksopplevelser på alle retter.. Dette er et sted som anbefales på det sterkeste.

Takk, Asbjørn Q

Reisende som så på Robust Bistro, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Robust Bistro? Del dine erfaringer!