“Høy pris lite innhold”

Kjøkken: Meksikansk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Middag, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Middag, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Førstegangs besøk hos Frida.
Ble bestilt et vegetarmåltid beregnet for to personer "Frida y Diego". Som flere den siste tiden har skrevet, satt vi igjen med samme følelse av at retten ikke samsvarte med prisen. Det var rett og slett lite mat i forhold til hva man forventer av en rett for to personer. Vi har ellers delte meninger om smaksopplevelsen, men vi begge savner at retten var litt mer gjennomtenk. Hvor var den picante smaken man forbinder med meksikanske kjøkken?

1  Takk, Chrizz S

Anmeldt 18. juli 2020

Uoppmerksomme servitører.
Kjedelig og dyr mat.
Meksikansk? Manglet salsa picante, koriander, lime mm. Maten var Ikke varm da den ble servert.
Styr unna.

Takk, bj_rnpeterz
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Prisen var det eneste som var av høy klasse her. Kona fikk kald mat, kyllingenchillada. Jeg fikk mør indrefilet, men tilbehøret var grått og trist. Tok oss lang tid å få oppmerksomhet til noen av servitørene for å betale. Kommer ikke igjen.

1  Takk, haakon_mentzoni
Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Kom inn slitne etter trening med ønske om takeaway. Etter vi hadde betalt fant den ansatte ut at det var minimum 1 times ventetid før maten var klar. I stedet for å be oss vente eller kansellere, tilbød de å sende en av servitørene deres på sykkel for å komme med maten hjem til oss når den var ferdig – de hadde allerede masse å gjøre, men orket å yte ekstra kundeservice. Vi ble også tilbudt å sitte på et bord ute, noe vi så valgte pga fantastisk kundeservice. Maten var rålekker. Vi fikk også gratis nachos, salsa(er) og chipotlemayo. Kommer definitivt tilbake

Takk, augustshar
Anmeldt 24. juni 2020 via mobile enheter

Nydelig indrefilet og scampi. Grønnsakene var perfekt stekt! Anbefaler dette stedet til alle som liker meksikansk!

Dato for besøk: juni 2020
Takk, mettewathnej

Reisende som så på Frida, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Frida? Del dine erfaringer!