“Godt!”

Kjøkken: Meksikansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Middag, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Middag, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 31. oktober 2020

Herlig ordentlig meksikansk mat. Sausene er gode på smak og kjøttet saftig og riktig stekt. Det gjalt både oksekjøttet og kyllingen. Saftig! Service var upåklagelig, dog ikke helt samkjørt. Kom 2 ganger og spurte om maten smakte, men det er jo bare sjarmerende. Dessert ble Carlota og årgangs-tequila. Forlot stedet med en god følelse av at pris og pakke stemte fint overens.

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, arnef67

Anmeldt 19. september 2020 via mobile enheter

Håpløst. Total mangel på service. Det tok meget lang tid å få bestilt mat og drikke. Heldigvis kom maten relativt raskt, men sto dessverre ikke til prisnivået de har lagt seg på. Servitørene brukte over 40min på å rydde bordet etter at vi var ferdige med middagen. Dette gjorde at vi ikke fikk bestilt dessert, fordi bordet var reservert etter oss, og vi ble regelrett kastet ut. Ønsker du en bedre flerretters middag, dra en annen plass, både med tanke på kvalitet og definitivt service. Ikke bra.

Dato for besøk: september 2020
3  Takk, GertB8
Anmeldt 12. september 2020

Vi bestilte forrett og en av delerettene. God mat som vi ble mette av. Vennlige og effektive servitører. Alt i alt en god opplevelse.

Dato for besøk: august 2020
Takk, Idaglib
Anmeldt 30. august 2020 via mobile enheter

Kjempe koselig plass med fantastiske mat og drikke. Spesielt den retten du kan dele med flere
En av Mine favoritt resturant i Trondheim

Dato for besøk: september 2019
Takk, 942linnn
Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

En skjult perle som ligger under gateplan. Her serveres god meksikansk mat. Rikelige porsjoner. Litt slitte lokaler, men verdt et besøk når man ønsker smaksrik mat.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, Ann_ChristinP_13

Reisende som så på Frida, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Frida? Del dine erfaringer!