“Helt ok opplevelse!”

Kjøkken: Meksikansk
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 25. juli 2021

Forsøkte denne restauranten for å få litt variert mat på ferien. Maten var helt ok men litt lite krydret for vår smak. Servicen var på det jevne, men litt forglemmelser av bestillinger og varierende oppmerksomhet fra personalet. Restauranten var helt full, så dette kan nok ha bidratt. Alt i alt en opplevelse helt på det jevne.

Takk, RouleurKJH

Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Vi fikk servert de beste enchiladas vi noengang har smakt! Tusen takk :-) Hadde vært topp med litt mer støyskjerming på uteserveringen.

Takk, Nina E
Anmeldt 18. april 2021 via mobile enheter

Veldig godt mat og hyggelig betjening. Scampi var helt fantastisk. Deilige drinker.
Men litt stusslige lokaler.....

Dato for besøk: april 2021
Takk, trinemarens
Anmeldt 2. april 2021 via mobile enheter

Har tidligere fått gode deleretter hos Frida. I dag skulle jeg prøve Enchiladas med kylling. Lefsene var dynket, og lå i masse tynn smakløs saus og ble lite delikate. Følge mitt hadde deleretter og var fornøyde nok. Mye folk (og takeaway) og lite oppmerksom betjening.

Dato for besøk: april 2021
1  Takk, Looff
Anmeldt 20. desember 2020

Veldig spesielt og særpreget sted med ok atmosfære. Særlig de store delemenyene har vært gode. Ofte kunnskapsrik betjening.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, mavin1989

Reisende som så på Frida, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Frida? Del dine erfaringer!