“Endelig restaurant”

Kjøkken: Meksikansk
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 24. september 2021

Bord kl 18.00. Kom, bestilte mat som ikke hadde noe særpreg. Kjente ingen smak av guacamole, salsa med tomat, salsa med mango. Ikke noe med særpreg.
Kjøpe en drikke ekstra og etter vi var nesten ferdigspist fikk vi beskjed om vi kunne drikke opp men fikk desverre ikke tid til dessert fordi bordet skulle klargjøres til andre gjester.
Noen kom før oss og satt etter vi var gått.
Kommer ikke tilbake.

Takk, Bybes

Anmeldt 12. september 2021

Veldig god mat, store porsjoner og oppleves autentisk. Fin atmosfære. Denne gangen spiste guacamole med hjemmelagde tortillachips til forrett, og plato Frida Y Diego til hovedrett. Spennende sharingmeny for to, mye mat for pengene og du får smakt litt av mye forskjellig. PS, jordbærsalsaen må prøves! :) Spennende utvalg drikke. Godt besøkt restaurant, så lønner seg å booke bord på forhånd. Spist her flere ganger og er like fornøyd hver gang :) Anbefales på det varmeste!

Takk, linda h
Anmeldt 11. september 2021 via mobile enheter

Flott matopplevelse i Trondheim! Meksikanske retter med masse god smak. Vi fikk maten kjapt og ble hele tiden fulgt opp av et hyggelig personale. Mye støy fra kjøkkenet gjør at det blir et lite trekk.

1  Takk, wozziwow
Anmeldt 14. august 2021

Ølen var god, men maten var smakløst.. Maarud tortillachips og salsa dip er undervurdert etter jeg har spist her.. vist det her er standarden på Mexikansk mat? Muligens dem fant den opp, men santa Maria har tatt den flere hakk opp..

2  Takk, X3567HHkennethh
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Supergod Frida y Diego -dele rett.
Gode smaker og møøøørt kjøtt
Ungene mente også at Fahita’ene også var vinnere, så happy familie på tur. Forøvrig fullt på restauranten , så smart og booke bord

Takk, trinem694

Reisende som så på Frida, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Frida? Del dine erfaringer!