“Spennende og lekker mexikansk mat”
Anmeldelse av Frida

Frida
Vurdert som nr. 31 av 298 Restauranter i Trondheim
Kjøkken: Meksikansk
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 3. oktober 2021

Dette var en artig matopplevelse, lunt lokale, meget oppegående og serviceminded kelner (egentlig bartender, men på ekstravakt - Christine?). Lytt i overkant på vinpriser, men maten var det like å klage på. Vi tok Mikacajetes al pastor, en blanding av achiotemarinert kylling, scampi og biff servert i steinmortere. Ris på meksiskansk vis, guacamole og et utvalg av sauser. Nydelige nachos. Alt for store porsjoner for oss, men vi er forskjellige :-)

1  Takk, Tastentur

Anmeldt 2. oktober 2021 via mobile enheter

Vi bestilte bord hos Frida, og var 4 personer. Vi ble positivt overrasket over både veldig god meksikansk mat og en god service med særs hyggelige og ærlige kelnere. Vi fikk veldig mye mat for pengene og var godt forsynte. Anbefales å ta turen innom denne skjulte perlen dersom man leter etter god meksikansk mat på ordentlig vis.

Dato for besøk: oktober 2021
Takk, arnsteinu
Anmeldt 29. september 2021

Sist jeg skrev anmeldelse fra Frida ga jeg en god anmeldelse. Det er noen år siden. Siden den gang har de renovert og hevder selv de har en autentisk Mexicansk atmosfære og mat. Det har de ikke!
Maten var overpriset. Lite mat for pengene. Fikk litt ris på tallerkene, som liksom skulle være mexicansk ris. Den var kald, og smakte ingenting. Hovedretten var MOLCAJETES AL PASTOR. Den var overstekt til det ugjenkjennelige, smakte svært lite og var - som resten av maten - kald. Tilbehøret var en en stor skuffelse. En bitteliten skål med salsa, kanskje en kvart tomat i den, til 2 personer. Bitteliten skål med et par teskjeer rømme og en bitteliten skål med en slags stuing som smakte absolutt ingenting. Overpriset, dårlig og skandaløst - så langt fra "autentisk mexicansk" som det går an å komme.
Servicen var fraværende. Det tok lang tid med det meste. Ikke en eneste gang ble vi spurt om det smakte eller om vi ønsket noe mer. Forsøkte fortvilt å få kontakt med betjening etter måltidet for å bestille kaffe og dessert. Fullstendig fravær og uoppmerksomhet hos betjeningen. Måtte rett og slett reise meg opp for å hente betjening.
Bestilte kaffe og dessert. Kaffen kom til slutt, desserten kom aldri. Nok en gang måtte jeg hente betjening, og kansellerte da desserten.
I tillegg var lokalet kjølig og trekkfullt. Det var ikke mulig å få bytte bord da betjeningen kunne opplyse om at alle bord var opptatt. I praksis var omlag halvparten av bordene ledige, det handlet vel rett og slett om at betjeningen ikke ville ta seg bryet.
Overpriset. Dårlig kvalitet, helt uten smaker. Lite og gjerrig tilbehør, det skal bugne med salater og salsa på en mexicansk restaurant, og det skal smake mye, her fikk vi nesten ingenting.
En stor skuffelse, vi kommer nok aldri igjen.

1  Takk, Bangamidt
Anmeldt 24. september 2021

Bord kl 18.00. Kom, bestilte mat som ikke hadde noe særpreg. Kjente ingen smak av guacamole, salsa med tomat, salsa med mango. Ikke noe med særpreg.
Kjøpe en drikke ekstra og etter vi var nesten ferdigspist fikk vi beskjed om vi kunne drikke opp men fikk desverre ikke tid til dessert fordi bordet skulle klargjøres til andre gjester.
Noen kom før oss og satt etter vi var gått.
Kommer ikke tilbake.

Takk, Bybes
Anmeldt 12. september 2021

Veldig god mat, store porsjoner og oppleves autentisk. Fin atmosfære. Denne gangen spiste guacamole med hjemmelagde tortillachips til forrett, og plato Frida Y Diego til hovedrett. Spennende sharingmeny for to, mye mat for pengene og du får smakt litt av mye forskjellig. PS, jordbærsalsaen må prøves! :) Spennende utvalg drikke. Godt besøkt restaurant, så lønner seg å booke bord på forhånd. Spist her flere ganger og er like fornøyd hver gang :) Anbefales på det varmeste!

Takk, linda h

Reisende som så på Frida, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Frida? Del dine erfaringer!