Vio.comUSD 135
Trip.comUSD 135
Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

Jeg hadde gått og gledet meg i lang tid til årets første lutefiskmiddag. And what a surprise: Restauranten oppe på Quality Hotel Panorama på Tiller i Trondheim leverer i likhet med Rosenborg Ballklub til gull - den innbydende buffeten bød på verdens beste lutefisk med alt tenkelig tilbehør. Og den omfangsrike kokken sto der så smørblid og veiledet sine mange fornøyde gjester samtidig som han hele tiden også sørget for påfylling.
Og den hjemmelagde karamellpuddingen. Rett og slett fortreffelig. Bare så synd det er så begrenset det man klarer å få i seg før magen sier fra om at det er nok.
Rikt utvalg i godt drikke skjenket av de vakreste servitrisene!
Anbefales på det sterkeste!
Jeg gleder meg allerede til neste besøk!

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, frodet192
Marthe-Lise L, Informasjonssjef på Quality Hotel Panorama, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. november 2018

Hei Frode! Først av alt: Tusen takk for at du har tatt deg tid til å skrive en tilbakemelding til oss, det setter vi pris på! Så til de fantastiske ordene du har skrevet til oss: Vi er utrolig glade for at vi har kunnet gi deg en opplevelse du gleder deg til! Det å få høre at man serverer verdens beste lutefiskbuffet er rett og slett en drøm, og vi smiler nå fra øre til øre resten av uka! Vi gleder oss til å få deg på besøk igjen, og håper vi kan levere på høyde med gullguttene i Rosenborg da også!

Anmeldt 2. oktober 2018

Dette er et hotell en kan anbefale om en skal bare en weekend til Trondheim. En har alt en trenger av mat, drikke og ikke å forglemme god service. Rommene er passende store, maten utmerket . Så er du i gå avstand til mange butikker om en liker å ut å shoppe.

Romtips: Fin utsikt og høyere opp en kommer mindre støy.
Dato for oppholdet: november 2017
Takk, Anna W
Marthe-Lise L, Informasjonssjef på Quality Hotel Panorama, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. oktober 2018

Hei Anna. Først av alt: Tusen takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Det betyr mye for oss. Det er veldig hyggelig å lese at du vil anbefale oss, og at du møtte god service og fikk servert god mat da du bodde her. Det er det vi jobber for hver dag; å gi våre gjester et minneverdig opphold. Jeg håper vi får gleden av å se deg igjen snart. Vi står her med et smil og venter.

Anmeldt 29. september 2018 via mobile enheter

Vi tok inn på Quality Hotel Panorama,
Eller gamle Mullerhotell, som vi husker fra mange år tilbake, jeg har alltid hatt en god følelse når jeg møter resepsjonisten, den viktigste person på hotellet. Godslig og blid, en person du vil ha med deg i teamet for det imøtekommende trivialitet.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, 4 681 943

Hei. Tusen takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en tilbakemelding, og tusen takk for så fantastiske ord! Nå smiler vi fra øre til øre her. Team Panorama vil alltid stille opp når du kommer på besøk, og her er det aldri kjedelig. Hjertelig velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 28. august 2018

Sentral beliggenhet, rett ved E6. Fri parkering. Ok rom, men litt trangt og lite. Flott utsikt. God frokost med rikt utvalg av varme og kalde retter. Koselig bar/foaje-område med peis og sittegrupper. Ligger ved et stort senterområde, så mulighet for shopping er virkelig tilstede.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Kjersti K
Marthe-Lise L, Informasjonssjef på Quality Hotel Panorama, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. august 2018

Hei Kjersti. Tusen takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en tilbakemelding, det betyr mye for oss. Det er ekstra hyggelig å lese at du hadde et hyggelig opphold, og at både mat, foaje og utsikt leverte til toppscore. Jeg kan med glede meddele at alle våre rom skal få et ansiktsløft i løpet av 2019, så da håper jeg de også går fra "ok" til "super". Takk for besøket og hjertelig velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 18. august 2018 via mobile enheter

Vi overnattet her på vår vei til Trondheim. Overraskende bra, og med alt du trenger rett utenfor. Sentralt og enkelt å finne fram til. Greie rom med alt du trenger og fin frokost. Prisen på oppholdet var bemerkelsesverdig lav, og så vel rom som frokost var helt OK. Langt over hva vi hadde forventet til den prisen.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Jarlen2014
Marthe-Lise L, Informasjonssjef på Quality Hotel Panorama, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. august 2018

Hei. Tusen takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en tilbakemelding, det betyr mye for oss. Det er utrolig hyggelig å høre at vi leverte langt over deres forventninger, og våre servicehelter smiler fra øre til øre når de får tilbakemeldinger som dette. Neste gang dere kommer på besøk håper vi at vi kan ta "ok" til nye høyder, så dere sitter igjen med "fantastisk". Hjertelig velkommen tilbake til oss.