Trip.com
Travelocity
Orbitz.com
ZenHotels.comUSD 129
Anmeldt 1. juli 2020

Ble møtt av kjempehyggelig og blid betjening i resepsjonen. Få ansatte tilstede i denne coronatiden, men de som var der, tok hygienen på høyeste alvor. Fikk servert viltgryte i restauranten som vi godt kunne ha stått over. OK rom som var rent og pent. Varmt om natten, som ødela en del av nattesøvnen, da det ikke var klima-anlegg. Frokosten var fra kl 06 til 08 som virket helt tullete for oss som vanlige turister. Kanskje mest fokusert på yrkesgrupper som skal tidlig avsted og ikke på ferierende. OK med fri parkering rett utenfor.

Takk, kagjst
Cecilia B, Director of Sales på Quality Hotel Panorama, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. juli 2020

Hei,

Tusen takk for tilbakemeldingen, det setter vi stor pris på.

Nå har vi også sommertider til frokost fra denne uken, vi var nok ikke helt forberedt på at Norgesferien startet tidligere i år :)

I Trondheim er vi ikke alltid like heldig med været, og sjelden at temperaturen tilsier at vi skulle ønske vi hadde Air Condition. Dessverre de få dagene syden temperaturen inntar Trøndelag kan det dessverre påvirke nattesøvnen. Noen vifter har vi til utlån i resepsjonen :)

Ønsker deg en riktig god sommer, og velkommen tilbake :)

Anmeldt 29. juni 2020

kjempe hyggelige folk som jobbet på hotellet :) blide og imøtekommende.

hotellet var rent, enkel frokost i denne covid 19 tiden, men helt ok bortsett fra brødet som var kjempe tørt.
veldig små rom, vi hadde med hund, å fikk nesten ikke plass til bur, måtte ommøbelere hele rommet.
luktet veldig i hundeetasjene.
men selve rommene var fine og rene. og sinnsykt gode senger.

ett stort minus er at det ikke er klimaanlegg eller AC der. å når det er 34 varmegrader ute, så måtte vi på elkjøp å kjøpe vifte.. men det hjalp ikke noe.. vinduene fikk man ikke åpnet noe omtrent. så sov ikke det døgnet jeg lå der pga hunden fikk heteslag nesten..

parkering var ett pluss, rett utenfor døren. og veldig sentralt beliggende.

Det var også forferdelig støyende utenfor, med både moped kjøring uten potte, e6 merket vi ikke så mye av.. men alt av råning.....

Takk, gunnmereteb

Hei,

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive om ditt opphold. Gjestetilbakemeldinger hjelper oss å bli bedre.
Noen justeringer er gjort i forbindelse med Covid-19, og vi håper jo selvfølgelig at vi snart kan være helt tilbake til normalen. Sikkerheten kommer først.

Vi er ikke alltid så heldige med være i Trondheim, og ikke mange dagene i året vi skulle ønske vi hadde air condition. Dessverre går det utover nattesøvnene de få dagene sommeren virkelig er her. Godt det løste seg med vifte :)

Ha en riktig god sommer, og hjertelig velkommen tilbake :)

Anmeldt 18. juni 2020 via mobile enheter

Fin utsikt fra rommet i 13. etasje. Men dessverre ingen aircondition, og vinduet kunne bare såvidt åpnes. Dermed ble det ubehagelig varmt natta gjennom, og i tillegg mye støy fra E6 og veiene omkring. Frokostserveringen stoppet allerede kl 08. Kanskje OK for jobbreisende, men ikke for feriegjester.

Et viktig pluss: rikelig med gratis parkeringsplasser like ved hotellet, i motsetning til hotellene nede i sentrum. God bussforbindelse.

Takk, Tor P
Cecilia B, Director of Sales på Quality Hotel Panorama, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. juni 2020

Hei Tor P.

Tusen takk for din gjestetilbakemelding, det setter vi veldig stor pris på.

Så leit å se at nattesøvnen ikke var bra. Det er ikke alltid like mange slike sommernetter i Trondheim. Vi er selvfølgelig strålende fornøyd med å ha sommeren på plass allerede, men det gjør også at det kan bli litt varmere enn normalt på rommene.
Godt å se at du er fornøyd med parkeringen, det er alltid kjekt å ha når man kommer med bil.

Ønsker deg en riktig god sommer, og velkommen tilbake.

Beste hilsen
Cecilia Berg
Quality Hotel Panorama

Anmeldt 8. februar 2020 via mobile enheter

Bodde her en natt, enkel adkomst fra E6 og gratis parkering var ett pluss. Helt greie rom og frokost. Hyggelig betjening og grei pris.Kan anbefales for en natt når man bare er på gjennomreise og ikke skal til sentrum.

Dato for oppholdet: februar 2020
Reisetype: Reiste alene
Takk, alfmagne
Frida S, marketing coordinator på Quality Hotel Panorama, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. februar 2020

God morgen Alf Magne,

Først og fremst tusen takk for besøket og takk for din ærlige tilbakemelding. Herlig å se at du har hatt det fint hos oss og håper vi ser deg igjen ved neste anledning! Ha en superduper dag :)

Anmeldt 17. januar 2020

På hotell ønsker man livsglede, ro og inspirasjon. Jeg fant ingen av delene. Hele rommet var malt i en meget dyster mørk gråfarge. Det gjorde det tett og enda mindre enn det var.
Det lille vinduet ble dominert av en overdimensjonert gardin i samme dystre farge. En liten vegg fototapet: mennesker i sludd. Det er ingen ting som er inspirerende med det. Alt i alt en særdeles mislykket oppussing. Så dystre farger bør absolutt ikke brukes på hele rom, ikke på hotell i det hele tatt.
Lampene var for få, de lyste rett ned på en liten flekk. Omkring var det mørkt. Nattbordlampen dekket et område som var mindre enn boka jeg holdt i. Mangler oversiktslys.
Jeg måtte skaffe to ekstra lamper selv - bare for og holde ut.
Det er tungvint å måtte slukke en og en lampe om kvelden og når man forlater rommet. Burde være en lett tilgjengelig hovedbryter ved senga og døra.

Når man må oppholde seg på et lite rom flere døgn i trekk trenger man lys og inspirasjon. På rom 202 er det ingen av delene.
Man ønsker seg fort ut og aldri tilbake.

Rommet var for varmt om natta, umulig å dempe varmen. Å åpne vinduet ga mye trafikkstøy. Badet for varmt, umulig å regulere varmen. Det lysende displayet for baderomstemp reflekterer i speilet og treffer ansiktet når man ligger i senga. Jeg fant en pakketeip å klistre over under mitt opphold.
Hodeputene for flate. Jeg brukte mange, som alle bare sank sammen til flate flak.

Hvor i all verden er kundeinnsikten til den som bestemte den veggfargen!?

Ikke på noe sted fant jeg hotellets tlfnr. Ikke en gang på skriveblokka på konsollbordet.

Romtips: Små rom trenger lyse farger og gode lamper.
Dato for oppholdet: januar 2020
  • Reisetype: Reiste alene
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, 9egg
Frida S, marketing coordinator på Quality Hotel Panorama, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. januar 2020

Hallo 9egg,

Tusen takk for din ærlige tilbakemelding, vi setter pris på all feedback uansett om det er ris eller ros. Veldig kjedelig at dette ble opplevelsen din da du bodde hos oss. Vi er jo alle forskjellig og vi ser jo at de nye rommene våre tydelig ikke falt helt i smak hos deg, noe som er helt greit. Vi vil uansett ta med oss din tilbakemelding til neste gang vi gjør noe nytt. Ha en fin dag!