Expedia.comUSD 152
FindHotelUSD 152
eDreamsUSD 153
Anmeldt 13. juli 2021

Meget bra rom og meget trivelig betjening.
På gjennomreise med motorsykkel var det svært positivt at de hadde laget egen motorsykkelparkering rett utenfor døren.
Servering ved bordene fungerte svært godt gjennom å skanne en QR-kode og så bestille servering direkte til bordet.
Proff og nøyaktig håndtering av covid-19 tiltak.
Praktisk plassert rett ved siden av flere kjøpesenter.
Meget positivt opphold.

Takk, joombie2015
Cecilia Berg, Sales på Quality Hotel Panorama, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. september 2021

Fantastisk å se at du har hatt det bra hos oss :)
Vi håper å se deg igjen veldig snart hos oss.

Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Kommer inn til veldig hyggelig personale. Parkering var gratis og vi fikk rom høyt oppe. Grei temperatur inne på rommet, ikke for varmt og ikke for kaldt. Gode senger og fine rom. Det var også god frokost, det eneste som trekker ned her var at det ikke var bacon til frokost..

Romtips: Stor parkeringsplass, gratis parkering, åpent døgne rundt
Takk, Mathilde G

Hei Mathilde,
Takk for hyggelig tilbakemelding.
Så leit å se at vi var tom for bacon under ditt besøk. Vi har det på plass til neste gang du kommer :)

Anmeldt 27. juni 2021 via mobile enheter

Veldig fint hotell. Skikkelig fine rom, kjempehyggelig personale og supergod frokost. Anbefales som hotell hvis man skal en tur til Trondheim. Vi hadde med hund og betalte 200kr ekstra for dette. Gratis parkering hvis man registrerer det i resepsjonen når man ankommer.

Dato for oppholdet: mai 2021
1  Takk, kjersti0

Hei,
Fantastisk å se at du er fornøyd med oppholdet. Vi gleder oss til å se dere igjen :)

Anmeldt 22. mai 2021 via mobile enheter

God service, hyggelig betjening. Veldig greie rom og gode senger. Nydelig og variert frokostbuffet. Enkel adkomst til hotellet og gratis parkering.
Nærhet til flere kjøpesentre og restauranter. Vårt rom i 8. etasje hadde utsikt mot fjorden.

Dato for oppholdet: april 2021
Takk, Bente1959
Cecilia Berg, Sales på Quality Hotel Panorama, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. juni 2021

Hei Bente,
Topp å se at du der fornøyd med oppholdet, det gleder oss.
Håper å se deg igjen snart, og riktig god sommer :)

Anmeldt 20. april 2021

Det var jeg og samboer som bodde her noen netter. Vi hadde et dobbeltrom, og dette rommet er det minste hotellrommet jeg noen gang har sett. Det føltes svært klaustrofobisk for å være et dobbelrom.
Det var hår og støv langs alle møbler og vegger, noe som var utrolig ekkelt at man ikke klarer å vaske ordentlig. Det var sopp i vasken og flere flekkete overflater.

Både badet og rommet var kjempe varmt, som gjorde at vi måtte lufte hele oppholdet som resulterte i hodepine og irritasjon fra all trafikken utenfor. Hotellet ligger rett ved motorvei, så man måtte velge om man enten ville ha luft eller trafikkstøy. Frokostbuffeten hadde stort utvalg, som var det eneste som var bra. Det var også svært høy musikk i alle oppholdsrom, og det var ingen plass man kunne sitte å arbeide. Vil ikke bo på dette hotelle igjen frivillig.

Dato for oppholdet: april 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, NatalieFagernes
Cecilia Berg, Sales på Quality Hotel Panorama, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. mai 2021

Hei Natalie,

Utrolig leit å se at oppholdet ikke var bra. Beklager så mye! Det skal selvfølgelig være rent når du ankommer til oss, så dette tar vi til oss. Godt å se at dere fikk en god frokost.
Jeg håper dere gir oss en ny sjanse, så får vi muligheten til å vise oss fra en bedre side :)