Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Nå har vi vært så heldige og hatt bryllupet vårt her tidligere, og vært på kurs her på hotellet
Dem som jobber her er bare helt fantastisk, og rommet er greit og fantastisk mat, vårt 2 hjem
Service er det heller ikke noe og klage på
Hunder er også utrolig velkommen på hotellet mot et tillegg på 250 kr pr opphold
Parkering utenfor hotellet er gratis og kort vei til både butikk og kollektiv transport.
Anbefales!!

Romtips: Parkering kan bli fullt i høysesong. Lett tilkomst med kollektiv transport og fint tur område rett ved som heter Tiller skogen.
Takk, Tom Adrian S
Cecilia Berg, Sales på Quality Hotel Panorama, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. september 2021

Fantastisk, Tom Adrian! Herlig å se at du trives, og ser på oss som vårt andre hjem. Ikke la det gå så lenge før du er tilbake :)

Anmeldt 14. juli 2021

Ofte trangt om plassene på parkeringen, ble anbefalt av resepsjonisten å ta bilde av parkeringsbekreftelsen, for å sikre meg dokumentasjon på tillatt parkering. Rommet i 12 etg gav flott utsikt. God seng, plass til å legge ut yoga matte, kontakt ved senga, men ikke kaffemaskin. Kaffen må kunne nytes før full påkledning. Frokosten er typisk Quality, mangfoldig og god.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, Ove H

Tusen takk for tilbakemeldingen! Herlig å se at du er stort sett fornøyd, så vil jeg anbefale et superior rom neste gang, da har du også tilgang på kaffemaskin på rommet :)

Anmeldt 13. juli 2021

Meget bra rom og meget trivelig betjening.
På gjennomreise med motorsykkel var det svært positivt at de hadde laget egen motorsykkelparkering rett utenfor døren.
Servering ved bordene fungerte svært godt gjennom å skanne en QR-kode og så bestille servering direkte til bordet.
Proff og nøyaktig håndtering av covid-19 tiltak.
Praktisk plassert rett ved siden av flere kjøpesenter.
Meget positivt opphold.

Takk, joombie2015

Fantastisk å se at du har hatt det bra hos oss :)
Vi håper å se deg igjen veldig snart hos oss.

Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Kommer inn til veldig hyggelig personale. Parkering var gratis og vi fikk rom høyt oppe. Grei temperatur inne på rommet, ikke for varmt og ikke for kaldt. Gode senger og fine rom. Det var også god frokost, det eneste som trekker ned her var at det ikke var bacon til frokost..

Romtips: Stor parkeringsplass, gratis parkering, åpent døgne rundt
Takk, Mathilde G

Hei Mathilde,
Takk for hyggelig tilbakemelding.
Så leit å se at vi var tom for bacon under ditt besøk. Vi har det på plass til neste gang du kommer :)

Anmeldt 27. juni 2021 via mobile enheter

Veldig fint hotell. Skikkelig fine rom, kjempehyggelig personale og supergod frokost. Anbefales som hotell hvis man skal en tur til Trondheim. Vi hadde med hund og betalte 200kr ekstra for dette. Gratis parkering hvis man registrerer det i resepsjonen når man ankommer.

Dato for oppholdet: mai 2021
1  Takk, kjersti0

Hei,
Fantastisk å se at du er fornøyd med oppholdet. Vi gleder oss til å se dere igjen :)