TripadvisorUSD 170
FindHotel
Etrip
Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

Familietur en langhelg med to hunder. Vi bestilte 2 «hunderom» på forhånd. I resepsjonen ble vi møtt av et hyggelig personell som ga oss/hundene hver sin goodie-bag med hundegodt og poser til å plukke opp etterlatenskaper etter hundene. Veldig kjekk gest! Utenfor hotellet er det gode luftemuligheter med søppelspann og poser tilgjengelig.
Ellers er det et hyggelig hotell med gratis parkering, god frokost og gode senger.

Romtips: Kan være litt fullt på parkeringen utover kvelden. Litt støy fra biler som «børner» på områdene rundt hotellet på nattestid.
Dato for oppholdet: august 2021
Takk, 474erlendm
Cecilia Berg, Sales på Quality Hotel Panorama, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. september 2021

Hei,
Herlig å se at familien og hundene har hatt det fint på tur. Kom gjerne tilbake på besøk om kort tid :)

Anmeldt 6. august 2021

Perfekt hotell om man har bil i Trondheim, da de har gratis parkering. Ble godt tatt imot og hjulpet med alt vi trengte. Nye og moderne rom med god utsikt, spesielt i de høyere etasjene. Anbefales på det varmeste.

Romtips: Høyere opp for bedre utsikt
Dato for oppholdet: august 2021
1  Takk, vanillacok3

Hei,
Herlig å se at du har hatt det bra hos oss, og er fornøyd med oppholdet.
Kom gjerne tilbake :)

Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Nå har vi vært så heldige og hatt bryllupet vårt her tidligere, og vært på kurs her på hotellet
Dem som jobber her er bare helt fantastisk, og rommet er greit og fantastisk mat, vårt 2 hjem
Service er det heller ikke noe og klage på
Hunder er også utrolig velkommen på hotellet mot et tillegg på 250 kr pr opphold
Parkering utenfor hotellet er gratis og kort vei til både butikk og kollektiv transport.
Anbefales!!

Romtips: Parkering kan bli fullt i høysesong. Lett tilkomst med kollektiv transport og fint tur område rett ved som heter Tiller skogen.
Takk, Tom Adrian S

Fantastisk, Tom Adrian! Herlig å se at du trives, og ser på oss som vårt andre hjem. Ikke la det gå så lenge før du er tilbake :)

Anmeldt 14. juli 2021

Ofte trangt om plassene på parkeringen, ble anbefalt av resepsjonisten å ta bilde av parkeringsbekreftelsen, for å sikre meg dokumentasjon på tillatt parkering. Rommet i 12 etg gav flott utsikt. God seng, plass til å legge ut yoga matte, kontakt ved senga, men ikke kaffemaskin. Kaffen må kunne nytes før full påkledning. Frokosten er typisk Quality, mangfoldig og god.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, Ove H

Tusen takk for tilbakemeldingen! Herlig å se at du er stort sett fornøyd, så vil jeg anbefale et superior rom neste gang, da har du også tilgang på kaffemaskin på rommet :)

Anmeldt 13. juli 2021

Meget bra rom og meget trivelig betjening.
På gjennomreise med motorsykkel var det svært positivt at de hadde laget egen motorsykkelparkering rett utenfor døren.
Servering ved bordene fungerte svært godt gjennom å skanne en QR-kode og så bestille servering direkte til bordet.
Proff og nøyaktig håndtering av covid-19 tiltak.
Praktisk plassert rett ved siden av flere kjøpesenter.
Meget positivt opphold.

Takk, joombie2015

Fantastisk å se at du har hatt det bra hos oss :)
Vi håper å se deg igjen veldig snart hos oss.