Trip.com
Travelocity
eDreams
ZenHotels.comUSD 164
Anmeldt 1. november 2018 via mobile enheter

Gang på gang viser det seg at en føler seg hjemme når en kommer hit. Flinke og trivelige ansatte som viser at du er velkommen. Toppen av kaka denne gangen var en kyllinggryte som smakte fortreffelig på kveldsmatbuffen.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, kenr0bins
GrandOlav, Resepsjonen på Clarion Collection Hotel Grand Olav, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. november 2018

Hei Ken Robin! Så utrolig hyggelig å høre at du trives nå du er her, skal hilse og si tusen takk fra kjøkkenet også :) Gleder oss til vi ser deg her på Grand Olav igjen! Mvh Trine / Resepsjonen

Anmeldt 18. oktober 2018 via mobile enheter

+ romslige, flotte rom
Gode senger
Aircondition på rommet
Kveldsmat (benyttet oss ikke av det, men ypperlig om man reiser med barn!)
Sentralt

÷ helt ok, men kjedelig frokost. Savna rundstykker og ulike typer knekkebrød. Brunosten var tørr og uapetittelig
Ikke kjøleskap på rommet

Takk, Lemadia
CCGrandOlav, Resepsjonssjef på Clarion Collection Hotel Grand Olav, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. november 2018

Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding på ditt opphold.

Så flott å høre at du hadde det fint her hos oss og du likte vår lokasjon midt i Trondheim sentrum.

På vegne av hele Grand Olav håper vi at vi får muligheten til å ønske deg velkommen tilbake.

Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

Bodde her for første gang i helga, og var positivt overrasket over hotellet. Vi valgte å oppgradere til superiorrom, som hadde dobbeltseng, sofa og et bad med både badekar og dusj. Badet hadde dusjsåpe, håndsåpe, shampoo, balsam og bodylotion fra Rituals, som gjorde oppholdet enda mer luksuriøst.
På dette hotellet går du aldri sulten. Når vi sjekket inn var det pannekaker som man stekte selv, senere på kvelden var det både taco og et imponerende utvalg av salater. I tillegg hadde vi frokostbuffet. Alt i alt var vi veldig fornøyde. Det eneste som skuffet litt var at dobbeltsenga kun hadde ei dyne, som ikke var større enn at en kunne sove med den. En av oss sov derfor med teppe. Savnet også noe søtt til frokosten, som vi er vant til at det pleier å være.
Likevel er vi veldig fornøyde, og kommer gjerne tilbake ved en senere anledning.

1  Takk, Marie_Wiik
CCGrandOlav, Resepsjonssjef på Clarion Collection Hotel Grand Olav, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. oktober 2018

Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding på ditt opphold.

Så flott å høre at dere hadde det fint her hos oss og dere fikk oppgradert til et litt mer luksuriøst rom.
Vi har ekstra dyner og puter i alle garderobeskap, så skulle dere fryse ved deres neste opphold er det bare å finne fram ei dyne til.

På vegne av hele Grand Olav gleder vi oss til å ønske dere velkommen tilbake ved din neste Trondheimstur.

Anmeldt 8. oktober 2018 via mobile enheter

Ankom fredag kveld, og kunne starte helgen med en veldig god tacobuffet som var inkludert i oppholdet. Mye godt tilbehør, så det var en positiv overraskelse.
Hotellet er veldig sentralt, så enkelt å stikke innom mellom helgens aktiviteter.
Greie rom, litt negativt med det ene rommet, som hadde vindu inn i Olavshallen. Hyggelige ansatte, grei frokost og rene rom. Frokostlokalene kunne vært litt større.

Takk, Jcbergum
CCGrandOlav, Resepsjonssjef på Clarion Collection Hotel Grand Olav, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. oktober 2018

Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding på ditt opphold.

Så flott at du hadde det fint her hos oss og likte kveldsbuffeten vi har inkludert i prisen.
Vi har rom som vender innover og utover,
her er det bare å legge inn ønske på hvordan type rom du vil ha så ordner vi med dette :)

På vegne av hele Grand Olav gleder vi oss til å ønske deg velkommen tilbake ved din neste Trondheimstur.

Anmeldt 30. september 2018

Bodde her 2 netter i september, ettersom vi skulle på konsert i Olavshallen. Fikk tilbud på sms da vi var underveis, om at vi kunne få oppgradere fra standard dobbeltrom, til superior rom for kr 200 ekstra pr. natt. Da dette oppholdet var en bursdagsgave fra meg til min kjære, slo jeg til, for å få en enda bedre opplevelse av oppholdet. (Jeg hadde tidligere bodd på standard dobbeltrom på dette hotellet, og var den gang veldig fornøyd, så jeg tenkte dette måtte jo bli enda bedre) Det som møtte oss da vi sjekket inn på rommet, var en VELDIG nedslitt og istykker sofa som det var lite fristende og sette seg i, samt en stol som hadde levd et "langt og slitsomt liv", og som fristet like lite, en vannkoker som fortsatt inneholdt vann fra forrige gjest, samt at en av de to kaffekoppene som sto klar til bruk, også måtte være fra forrige gjest, da det var helt tydelig at den ikke var vasket etter bruk. Dette ga naturlig nok ikke noen "luksusfølelse", og jeg angret oppgraderingen fra første stund. Jeg ga beskjed om sofaen, sånn at den ihvertfall ble reparert såpass at det gikk an og sitte i den, men orket rett og slett ikke klage på resten. Ett av vinduene var også utrolig skittent. En av pynteputene i senga, hadde flere mistenkelige flekker på seg, så den fikk ligge på gulvet hele helgen. Badet hadde beholdere med div. produkter...men en hadde bare bunnrest igjen, og en annen var også nesten tom. Alt i alt, skuffelsen var stor for min del, og jeg vil nok velge meg et annet hotell neste gang jeg skal til Trondheim. Hotellet får pluss for fint baderom, hyggelig betjening, og kveldsmat-buffè.

Dato for oppholdet: september 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
2  Takk, BHB63

Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding på ditt opphold.

Godt å høre at vårt crew tok godt vare på dere og du likte kveldsbuffeten vi har inkludert i prisen.

Leit å høre at renholdet ikke var godt nok, slik skal det ikke være og dette er tatt videre med housekeepingavdelingen.

Vi håper vi får muligheten til å rette opp intrykket og ta gjerne kontakt med undertegnende ved ditt neste opphold så skal vi sørge for en god pris og oppgradering med luksus som fortjent.

lise.malene.haugan@choice.no