TripadvisorUSD 178
Expedia.comUSD 178
eDreamsUSD 178
Anmeldt 26. november 2018

Etter en uheldig opplevelse i fjor, har vi nå vært tilbake og har bare positive tilbakemeldinger. Denne gangen bare hyggelig og serviceinnstilte resepsjonspersonale, samt ansatte forøvrig. God mat, store rom og kjøleskap på rommet. Et pluss med kveldsmatbuffe. Vi er kjempefornøyd med at det gode inntrykket vi hadde før fjorårets besøk er gjennopprettet. Har bodd her flere ganger tidligere og kommer nå garantert tilbake.

1  Takk, 875ragnhildw
CCGrandOlav, Resepsjonssjef på Clarion Collection Hotel Grand Olav, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. november 2018

Hei Ragnhild,
Takk for hyggelig tilbakemelding på oppholdet deres forrige helg.

Jeg er glad for at dere ga oss en ny mulighet til å endre intrykket fra sist.
Service er vårt absolutt største fokus og jeg er derfor glad for å høre at vårt crew tok godt vare på dere.

Hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 26. november 2018

Vi hadde ett familierom der i helgen i forbindelse med julegavehandel da alle andre hotell i Trondheim var fullbooket.. Rommet så veldig bra og rent ved første øyekast, men da vi skulle legge oss kjente vi sandkorn/vaskemiddel som ikke hadde løst seg opp i hele sengen. Heldigvis hadde vi rom med to dobbeltsenger og fikk benytte oss av den i stedet. Dette ga vi beskjed om i resepsjonen dagen etterpå og vi fikk lovnad om at det skulle sjekkes opp.
Etter en lang dag på shopping så vendte vi tilbake til hotellet klokken halv fire på ettermiddagen. Med små barn på slep, så skulle vi ut på middag tidlig og skulle dusje oss før vi dro igjen. Ingen hadde vert på rommet vårt med nye håndklær og ingen hadde sett på sengen. Da vi var tilbake - sent på kvelden - var den ene sengen fortsatt full i sand..
Det som var positivt var kveldsmaten.. og frokosten. Bra mat.

Takk, kinereiten

Hei Kine,

Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding på oppholdet ditt i helgen.

Jeg er glad for å høre at frokosten og kveldsmaten vi har inkludert i prisen smakte bra.

Når det gjelder vaskemiddel i sengetøyet er dette noe som aboslutt ikke skal skje, jeg skal ta dette videre med vaskeriet som leverer tøy.
Det skulle selvsagt vært tatt tak i til dere kom tilbake fra middag på kvelden, så det må jeg bare beklage.
Dette blir tatt videre med housekeepingavdelingen hvor de skal se på rutinene sine.

Håper vi får muligheten til å ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning slik at vi får rettet inntrykket.

Ha en fin dag! :)

Anmeldt 5. november 2018

Hotellet er et helt OK hotell med bra plassering i byen. Rommet var rent og ryddig, resepsjonspersonalet hyggelig og serviceinnstilt. Fint å kunne steke pannekaker på ettermiddagen. Frokosten var helt ordinær, men bra.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Kjell S
CCGrandOlav, Resepsjonssjef på Clarion Collection Hotel Grand Olav, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. november 2018

Hei,
Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding på ditt opphold.

Så flott å høre at du hadde det fint her hos oss og vårt crew tok godt vare på dere.

På vegne av hele Grand Olav gleder vi oss til å ønske deg velkommen tilbake.

Ha en fortsatt fin dag!

Med vennlig hilsen

Lise Malene Haugan
Hotellsjef

Anmeldt 1. november 2018 via mobile enheter

Gang på gang viser det seg at en føler seg hjemme når en kommer hit. Flinke og trivelige ansatte som viser at du er velkommen. Toppen av kaka denne gangen var en kyllinggryte som smakte fortreffelig på kveldsmatbuffen.

Takk, kenr0bins
GrandOlav, Resepsjonen på Clarion Collection Hotel Grand Olav, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. november 2018

Hei Ken Robin! Så utrolig hyggelig å høre at du trives nå du er her, skal hilse og si tusen takk fra kjøkkenet også :) Gleder oss til vi ser deg her på Grand Olav igjen! Mvh Trine / Resepsjonen

Anmeldt 18. oktober 2018 via mobile enheter

+ romslige, flotte rom
Gode senger
Aircondition på rommet
Kveldsmat (benyttet oss ikke av det, men ypperlig om man reiser med barn!)
Sentralt

÷ helt ok, men kjedelig frokost. Savna rundstykker og ulike typer knekkebrød. Brunosten var tørr og uapetittelig
Ikke kjøleskap på rommet

Dato for oppholdet: oktober 2018
1  Takk, Lemadia

Hei,
Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding på ditt opphold.

Så flott å høre at du hadde det fint her hos oss og du likte vår lokasjon midt i Trondheim sentrum.

På vegne av hele Grand Olav håper vi at vi får muligheten til å ønske deg velkommen tilbake.

Ha en fortsatt fin dag!

Med vennlig hilsen