Gratis avbestilling frem til 27.06.21
Trip.com
SPAR USD 23
ZenHotels.comUSD 168
Anmeldt 9. august 2020 via mobile enheter

Fin plassering i byen med begrenset med p-plasser i en trang parkerings kjeller. Ingen mulighet for reservasjon av plass, så kan fort bli full. 2 lade stasjoner for elbil der.
Collection rommet var stor og fint som forventet siden en betaler ekstra for det. Ble ikke dessverre ikke møtt med en presentasjon av fordelene en gullkort kunde har. Med tanke på at disse fordelene pushes fra kjeden sin side, så bør jammen dette følges opp av hotellene også.
Trangt og overfylt frokost område, litt skummelt i disse korona tider. Men godt med info og håndsprit på hotellet. Litt enkel enkel frokost, hadde forventet mere.
De hadde droppet afternoon sweets servering, men det burde vært informert om i forkant. Det og kveldsmat er jo to av fordelene med dette hotellet og ungene ble litt skuffa da vi sjekket inn sultne og slitne og hadde lovet dem ettermiddags snacks på hotellet.

2  Takk, 880ll
Anmeldt 7. august 2020 via mobile enheter

Vi hadde ved en feiltakelse booket to netter på to forskjellige hotell i Trondheim. En natt på Clarion Grand Olav og en natt på Comfort Hotell Trondheim som ligger et steinkast unna. Siden begge var Nordic Choice-hoteller, så ringte vi kundeservice på forhånd og spurte om vi kunne flytte den ene bookingen så vi slapp å bytte hotell. Det var dessverre umulig, sa kundeservice.
Men når vi spurte i resepsjonen så åpnet det seg avbookede rom slik at Grand Olav hadde ledig rom. Deretter fikset hotellene endring av bookingen seg i mellom. Jeg fikk beholde rommet og slapp å bytte hotell. Vi har en avtale oss imellom, sa de, hvor vi fikser og finner løsninger. Super innstilling og veldig bra kundeservice! Stjerne i boka.
Ellers bra rom, gode senger og deilig frokost. Eneste minus: litt for mange til frokost samtidig med tanke på å holde avstand til hverandre. Men alt i alt et supert opphold!

Takk, GMFH
Clarion Collection Grand Olav, General Manager på Clarion Collection Hotel Grand Olav, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. september 2020

Hei!
Takk for din tilbakemelding.
Godt å høre det ordnet seg for dere.

Anmeldt 6. august 2020

Fint hotell, god beliggenhet og bra service. Men, IKKE bra håndtering av corona-situasjonen.
Drøyt 100 mennesker til frokost, strimlet rundt en liten buffet. Ingen avstand, tvert imot kaotisk. Alle måtte bruke samme serveringsbestikk. Ved buffet-servering andre steder sørger personalet for at alle spriter hender, og man får utdelt både bestikk og asjett. Her grafset alle oppi bestikkhaugen osv. Også personalet måtte trenge seg gjennom folkemengden for å komme til med påfyll etc. Første frokost inntok vi noe anstrengt. Den beste gav vi opp, og gikk ut.
Oppslag sier at kun de som deler rom kan dele heis. Fint, men hjelper lite når personalet går inn sammen med oss. Fint at de setter opp plakater, men inntrykket er at betjeningen ikke har fått god nok opplæring.

Takk, Wenche L

Hei!

Dette skal selvsagt ikke forekomme hos oss.

Det er trygt å spise buffet her hos oss og vi tar gjerne din tilbakemelding med videre til egen læring, over hva som ikke skal skje.
Vi har satt inn rutiner hvor bestikk, tallerkner og glass kan benyttes på en forsvarlig måte. Slik at man unngår kø og minst mulig nærkontakt med andre gjester når man spiser på hotellet.
Jeg takker for tilbakemelding, håper vi kan ønske dere velkommen hos oss ved en annen anlending også.

Anmeldt 4. august 2020

Hyggelig mottakelse i resepsjon og servitørerkveldsmat og frokost var nydelig. Og i denne corona tiden hadde hotellet gjort alt riktig, det var satt opp plakater om å holde avstand, bare familie/samboende i samme heis, sprit overaltog folk holdt avstandAnbefaler dette hotellet

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, ernaogeriks

Hei!
Så hyggelig å høre at dere har hatt et fint opphold her hos oss.
Vi ønsker dere velkommen tilbake.

Anmeldt 24. april 2020

Ikke verst å få deilig mat om kvelden- gratis! Vi bodde her før jul- fordi vi hadde vært i Olavshallen året før og bodde da på hotellet. Vi ble begeistret for hotellet og har nå funnet vårt hotell! Gode rom - gode senger blottet for tusen puter i sengene! Lite pynt, her er det tenkt praktisk. Blid personal. Vårt hotell!! Ikke Britannia lengre!

Romtips: Tror alt er bra der
Dato for oppholdet: november 2019
Takk, 6annebrittf