Expedia.comUSD 172
Orbitz.comUSD 172
eDreamsUSD 172
1924 av 630 anmeldelser
Anmeldt 21. juli 2021

Kom til hotellet ca 1800 og fikk god info om kveldens tilbud om kveldsmat. Fikk rom etter ønske høyt opp. Rommet var greit og de ansatte gav god info om hotellets coronaregler.
Frokost var flott og utsjekking gikk uten problem.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, 545pera
Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Det startet litt dårlig med at vi ikke fikk sjekket inn før klokken 18.00 når det sto at vi kunne sjekket inn klokken 15.00. i mens vi ventet var det cafe servering noe som ikke betjeningene hadde informert oss om.
Men fint og rent rom noe som er mye bedre enn konkurrentene.
De kom til å med vifte opp på rommet mitt .
Med litt mer seriøs betjening så frister det til gjentagelse,men ikke perdagsdato på betjening .

Takk, jonst2020
Anmeldt 28. juni 2021 via mobile enheter

Har som regel vært veldig fornøyd med Clarion Collection hotellene, men her er det en del forbedringspotensiale.
Vanskelig å finne resepsjonen, oppussing og lite oppmerksomme ansatte gjorde at vi brukte litt tid for å finne innsjekkingen.
Vi ble oppgradert til en minisuite, (men måtte også betale for det.)
Ingen spesielle fordeler som sølvmedlem.
De hadde en garasje rett under hotellet, men den var bitte liten og full. Vanskelig å finne gateparkering i nærheten.

Stort rom, flott utsikt.
Desverre dårlig renhold. Stor inntørket flekk av ukjent opprinnelse i hjørnet bla

Fint med kveldsmat, litt smakløs men fint lagt opp.
Ved frokost reagerer vi på at barn stikker fingre og nese opp i maten. Her burde de også bruke munnbind .
Det virker alt i alt at man mangler noe personale. Det var mange som ventet på å sjekke inn fordi rommene ikke var klargjort. I tillegg virket det som om de samme få måtte gjøre mye forskjellig.
Desverre ingen nominasjon i denne omgang.

3  Takk, QExcellent
Anmeldt 17. mai 2021 via mobile enheter

Veldig sentralt, men rolig. :) Koselig og hjelpsomt personale i alle avdelinger. Store, fine rom med nye bad. Kjøleskapet på rommet fungerte og det er et pluss. God mat og tommel opp for mulighet for ettermiddagsmat og kveldsmat (inkludert i prisen). Anbefales til alle.

Romtips: Tar kun ca. 7 minutter å gå fra Trondheim sentralstasjon. Husk å sjekk temperaturen på rommet ved innsjekk. Kan ta litt tid å få den ned, men det ble bra.
Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, 517sirit
Anmeldt 12. september 2020

Fin beliggenhet, ypperlig service fra personalet - kveldsmat inkludert i tillegg til frokosten. Anbefales både for forretningsreisende og week-end opphold. Dersom man ønsker noe ekstra står personalet klar. En god hotell-opplevelse igjen her

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, stenstig