3 personer ser på dette hotellet
Orbitz.comUSD 172
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Rommet vårt var stort og fint med deilig seng. Litt varmt rom, fikk ikke nok frisk luft inn da bare ett vindu kunne åpnes.
Frokosten var helt ok, med glutenfritt brød til meg.
De ansatte på hotellet virket ikke glad i jobben sin, her var det lite entusiasme å spore.
Rommet var ikke klart før nærmere 1630, selvom vi var innom med bagasjen 1130.
Vi var heldige å få plass i parkeringshuset under hotellet.
Trondheim leverte som vanlig, herlig by!

1  Takk, Karinogkidsa
Anmeldt 23. juli 2021

Vi skulle egentlig bo på Clarion Trondheim, men siden det hotellet ble koronahotell, så ble vi flytta hit. Hotellet bærer litt preg av oppussingen av Olavshallen. Og kommer du gående inn på baksiden, så er det litt dårlig anvisning om hvor man går til resepsjonen. Vi kom hit ca halv 4 på ettermiddagen og ble litt skuffa at rommet ikke var klart enda. Men rommet vårt, nr 514, var veldig fint og stort og med Aircondition. For å stille på AC en, så måtte en gjøre det fysisk, for det var ikke fjernkontroll. Jeg skulle også ønsket at hotellgarasjen var større, men men, det var ikke så langt til andre Parkeringshus. Hotellet ligger veldig fint til i Trondheim, med kort gå avstand til det meste. Frokosten og Fika var veldig godt. Kveldsmaten fikk vi ikke prøvd. Personalet var veldig hyggelige og behjelpelige.

Takk, AST81
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Var på en liten ferietur med mine 2 barn. Fikk et stort rom med gode senger og et stort bad med dusj. Hyggelig personale som tok imot oss og informerte om tilbud som hotellet har og hvilke covid-19 tiltak som gjaldt. Frokosten var variert og god og vi fant noe som alle likte. Det ble også servert noe å spise på ettermiddagen og kveldsmat senere på kvelden. Det var også mulighet for å låne både vaskemaskin og tørketrommel gratis, noe som er ypperlig når man reiser med barn. Pga covid-19 ble ikke rommet vasket under oppholdet, men man fikk både nytt sengetøy og håndklær på forespørsel i resepsjonen.
Vi hadde et kjempefint opphold her og kommer nok til å bo her igjen.

Takk, 789jand
Anmeldt 22. juli 2021

Fikk først et rom i 6. etasje - ekstremt varmt og dårlig luft. Byttet til et mindre rom i 4 (vi var tre personer) - det var noe bedre. Helt grei hotellfrokost. Hyggelig og imøtekommende betjening. God plassering ifht til sentrum.

Takk, Tone S
Anmeldt 21. juli 2021

Kom til hotellet ca 1800 og fikk god info om kveldens tilbud om kveldsmat. Fikk rom etter ønske høyt opp. Rommet var greit og de ansatte gav god info om hotellets coronaregler.
Frokost var flott og utsjekking gikk uten problem.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, 545pera