Trip.com
Gratis avbestilling frem til 09.10.22
Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

Helt enkelt og greit hotell. Reiste 3 voksne og 2 hunder. Hotellrommet hadde fin størrelse og badet var fint. Skyvedøren til badet var ikke optimal, da man kunne dytte den ut fra veggen ettersom den ikke satt fast i gulvet. Hotellet hadde fin beliggenhet med korte avstander til severdigheter som Nidarosdomen. Frokosten var helt ok med lite utvalg.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Roam63118092363
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Forfallent og skittent. Dårlig utstyrte rom. Uklare piler hit og dit peker i retning inngangen. Baderomsdør som ikke lar seg lukke. Ingen parkering i nærheten.

Eneste lyspunkt er et relativt hjelpesløst men vennlig innstilt personale.

Styr unna!

Takk, 619williamv
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Rommet vårt var stort og fint med deilig seng. Litt varmt rom, fikk ikke nok frisk luft inn da bare ett vindu kunne åpnes.
Frokosten var helt ok, med glutenfritt brød til meg.
De ansatte på hotellet virket ikke glad i jobben sin, her var det lite entusiasme å spore.
Rommet var ikke klart før nærmere 1630, selvom vi var innom med bagasjen 1130.
Vi var heldige å få plass i parkeringshuset under hotellet.
Trondheim leverte som vanlig, herlig by!

1  Takk, Karinogkidsa
Anmeldt 23. juli 2021

Vi skulle egentlig bo på Clarion Trondheim, men siden det hotellet ble koronahotell, så ble vi flytta hit. Hotellet bærer litt preg av oppussingen av Olavshallen. Og kommer du gående inn på baksiden, så er det litt dårlig anvisning om hvor man går til resepsjonen. Vi kom hit ca halv 4 på ettermiddagen og ble litt skuffa at rommet ikke var klart enda. Men rommet vårt, nr 514, var veldig fint og stort og med Aircondition. For å stille på AC en, så måtte en gjøre det fysisk, for det var ikke fjernkontroll. Jeg skulle også ønsket at hotellgarasjen var større, men men, det var ikke så langt til andre Parkeringshus. Hotellet ligger veldig fint til i Trondheim, med kort gå avstand til det meste. Frokosten og Fika var veldig godt. Kveldsmaten fikk vi ikke prøvd. Personalet var veldig hyggelige og behjelpelige.

Takk, AST81
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Var på en liten ferietur med mine 2 barn. Fikk et stort rom med gode senger og et stort bad med dusj. Hyggelig personale som tok imot oss og informerte om tilbud som hotellet har og hvilke covid-19 tiltak som gjaldt. Frokosten var variert og god og vi fant noe som alle likte. Det ble også servert noe å spise på ettermiddagen og kveldsmat senere på kvelden. Det var også mulighet for å låne både vaskemaskin og tørketrommel gratis, noe som er ypperlig når man reiser med barn. Pga covid-19 ble ikke rommet vasket under oppholdet, men man fikk både nytt sengetøy og håndklær på forespørsel i resepsjonen.
Vi hadde et kjempefint opphold her og kommer nok til å bo her igjen.

Takk, 789jand