Trip.com
Anmeldt 19. desember 2021

Veldig fint hotell, kunne trengt en oppgradering av rommene og møbler, men for de som ikke legger vekt på sånt så veier resten opp for det. Kjempegod service, hyggelig betjening! Frokosten er upåklagelig. Vi kommer tilbake!

Dato for oppholdet: desember 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, Cathrine1203
Anmeldt 24. november 2021

Hotell som kunne hatt godt av noe vedlikehold. Store gode rom, men veldig dårlig belysning på rommet. Stor og god seng og sengetøy. Kveldsmåltidet var en skuffelse og holdt ikke den kvaliteten man forventer på et Clarion hotell. Hyggelig betjening, svært god beliggenhet. Utfordrende å finne parkering.

Dato for oppholdet: november 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, Trude I
Anmeldt 29. oktober 2021 via mobile enheter

Bodd her flere ganger. Opplever det samme hver gang, så det er jo bra og mindre bra.

Pluss:
- hyggelig personale som alltid er løsningsorienterte og imøtekommende
- veldig bra kveldsbuffet
- god frokost
- fin beliggenhet

Minus
- rommene begynner å bli slitt
- ingen vasking på rommet om man bor mer enn en natt, noe jeg syntes var merkelig. Ingen informasjon om dette i appn eller ved innsjekk.
- lukter merkelig i resepsjonsområdet. Med merkelig mener jeg «lett kloakklukt»
- ingen safe på rommet

Dato for oppholdet: oktober 2021
Reisetype: Reiste alene
1  Takk, VacationOslo
Anmeldt 5. oktober 2021

Et flott hotell med god service på alle måter. Personalet var veldig behjelpelige med å legge tilrette for at vi reiseledere på best mulig måte kunne ha kontroll på ungdommen. Personalet fant mat til sultne ungdom også utenom måltidene. De var behjelpelige på alle måter. Hotellet ligger også fint til midt i sentrum. Hele oppholdet og totalopplevelsen for oppholdet var upåklagelig.
Til og med gjenglemte ting ble tatt hånd om

Dato for oppholdet: oktober 2021
Takk, Tommy Pål L
Anmeldt 26. september 2021

Overnattet her en helg. Vi møte en smilende resepsjonist. Fikk rom i 5 etasje. Rom Idol Kurt Nilsen. Helt etter forventningene. Stort rom,gode senger,kjempe god frokost. Ble godt i ivaretatt. Jeg anbefaler gjerne dette hotellet. Flott beliggenhet.

Dato for oppholdet: september 2021
Takk, LiseE144