Expedia.comUSD 149
TripadvisorUSD 147
ZenHotels.comUSD 150
Anmeldt 14. november 2018 via mobile enheter

Hotellet ligger veldig sentralt. Frokosten er helt ok, med egg og mye god frukt og grønnsaker, men ikke noe super frokost.

For å ligge midt i sentrum er hotellet godt isolert mot støy utenfor, ironien er dessverre at det er ganske lytt mellom rommene.

Jeg fikk et stort rom med god seng og stor sofagruppe. Hotellet er noe slitt, og begynner å bli litt utdatert. De ansatte var veldig hyggelig og hjelpsom. Rommene kunne vært vasket bedre.

Sterk 3

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, andreahD6050CI
Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

To døgns opphold booket gjennom kjedens app, grei pris.
Hyggelig personale, innsjekk uten noe plunder og heft.
Frokostsalen var grei nok, samme med maten. Fant det som er forventet og litt til.
Rommet noe slitt men akseptabelt. Noe støy fra gateplan må forventes ved rom som vender ut mot gateplan.
Et helt OK opphold.

Dato for oppholdet: november 2018
Reisetype: Reiste alene
1  Takk, 2rerik
Anmeldt 8. oktober 2018 via mobile enheter

Sentralt beliggende hotell med koselig lounge.
Da vi kom inn på hotellrommet ligger det ett vått og brukt håndkle på baderomsgulvet.
Hotellrommet var litt lite og hadde kun én stol.
Noe trekk fra vinduene.
Frokosten var en skuffelse da leverposteien, skinken og osten hadde tørre kanter.

Takk, MotherofDragonflies
Anmeldt 8. oktober 2018 via mobile enheter

Greit hotell med fin beliggenhet rett ved Trondheim torg. Rommet og hotellet bar preg av å være gammelt. Loungen var en fin plass å sitte, og det var gratis kaffe tilgjengelig. Rommet var rent, bortsett fra at det lå igjen et bløtt håndkle på badegulvet etter forrige gjest.
Litt trangt til å være dobbeltrom, og med kun en skikkelig sitteplass.

2  Takk, sthaheim
Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

vi bestillte rom igjennom booking.com og booket rom med badekar, men når vi skulle sjekke inn kunne resepsjonen fortelle at de hadde bare 2 rom med badekar, og de var allerede utleid.. jeg hadde faktisk gledet meg på et karbad da vi har bare dusj hjemme, men drt skullr ikke få ødelegge helgen min.. ellers så var resepsjonistene hyggelige og rommet ellers var rent og noe slitt, men vi betalte under 1000 lappen for en natt så jeg hadde ikke så store forventninger til interiøret.. rommet vårt hadde kjøleskap og ei go kingqize bed med behagelige puter.. ett lite skår i gleden var når "festen" i byen var over! rommet vårt var vendt ut mot en laaang bussholdeplass, hvor alle fest stemte tok veien for og finne nattbussen hjem, det var ett vanvittig leven i 2 timer fra kl 0300. til ca kl 0500. vi nattet over fra lørdag til søndag, så vi fikk sove utpå litt alikevell for hotellet har frokosten fremme til kl 1100. å den var helt okei, stekte egg med bacon, kokt egg, eggerøre, brød og rundstykker, frukt m.m.. neste gsng velger vi ett hotell rett i utkanten av byen, så slipper vi den fest støyen..

Takk, tunneltrollet