Expedia.comUSD 144
TripadvisorUSD 144
Orbitz.comUSD 144
Anmeldt 14. november 2018 via mobile enheter

Hotell Augustin er et veldig sentralt beliggende hotell. Til tross for at det ligger i et trafikert veikryss var rommet godt lydisolert. Frokosten var ok. Betjeningen ved hotellet var vennlige og imøtekommende. Hoteller er alt i alt helt gjennomsnittlig, men har utmerket beliggenhet.

Takk, Forerunner1986
Anmeldt 14. november 2018 via mobile enheter

Hotellet ligger veldig sentralt. Frokosten er helt ok, med egg og mye god frukt og grønnsaker, men ikke noe super frokost.

For å ligge midt i sentrum er hotellet godt isolert mot støy utenfor, ironien er dessverre at det er ganske lytt mellom rommene.

Jeg fikk et stort rom med god seng og stor sofagruppe. Hotellet er noe slitt, og begynner å bli litt utdatert. De ansatte var veldig hyggelig og hjelpsom. Rommene kunne vært vasket bedre.

Sterk 3

Takk, andreahD6050CI
Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

To døgns opphold booket gjennom kjedens app, grei pris.
Hyggelig personale, innsjekk uten noe plunder og heft.
Frokostsalen var grei nok, samme med maten. Fant det som er forventet og litt til.
Rommet noe slitt men akseptabelt. Noe støy fra gateplan må forventes ved rom som vender ut mot gateplan.
Et helt OK opphold.

Reisetype: Reiste alene
1  Takk, 2rerik
Anmeldt 8. oktober 2018 via mobile enheter

Sentralt beliggende hotell med koselig lounge.
Da vi kom inn på hotellrommet ligger det ett vått og brukt håndkle på baderomsgulvet.
Hotellrommet var litt lite og hadde kun én stol.
Noe trekk fra vinduene.
Frokosten var en skuffelse da leverposteien, skinken og osten hadde tørre kanter.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, MotherofDragonflies
Anmeldt 8. oktober 2018 via mobile enheter

Greit hotell med fin beliggenhet rett ved Trondheim torg. Rommet og hotellet bar preg av å være gammelt. Loungen var en fin plass å sitte, og det var gratis kaffe tilgjengelig. Rommet var rent, bortsett fra at det lå igjen et bløtt håndkle på badegulvet etter forrige gjest.
Litt trangt til å være dobbeltrom, og med kun en skikkelig sitteplass.

Dato for oppholdet: oktober 2018
2  Takk, sthaheim