Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 13. desember 2018 via mobile enheter

Ho tell Augustin ligger svært sentralt til i Kongens gate. Hyggelig resepsjon med like hyggelig betjening. Fine områder for å ta en hvil i hotellets foajè. Dessverre var vårt rom svært enkelt. Selv om vi bestilte et til litt over 1000,- kr/natten, syns jeg det ble vi overkant enkelt og ikke slik de er fremstilt på bilder på booking.com. Kaldt rom, hvite vegger, enkelt møblert med grell belysning ga ikke den gode hotell-følelsen. Da naboen begynte å prate, skjønte vi også hvor tynne veggene var. Dette ble nok dessverre første og siste besøk.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, beatea79
Anmeldt 25. november 2018

Veldig bra beliggenhet da det er midt i sentrum.
Jeg skrev ønske om et moderne rom og fikk det så god service!

Rommet kunne ha vært vasket bedre, og gardinene dekket ikke alt, slik at det enten var glippe i midten eller på begge sidene, ellers helt greit opphold.

Det var en lyd som virket som noe datt eller ei dør/vindu som blir slått igjen av en trekk ganske ofte, plaget meg ikke på dagen/tidlig kveld, men på natten hørtes det og forstyrret innsovningen.

2  Takk, alleriah
Anmeldt 14. november 2018 via mobile enheter

Hotell Augustin er et veldig sentralt beliggende hotell. Til tross for at det ligger i et trafikert veikryss var rommet godt lydisolert. Frokosten var ok. Betjeningen ved hotellet var vennlige og imøtekommende. Hoteller er alt i alt helt gjennomsnittlig, men har utmerket beliggenhet.

Takk, Forerunner1986
Anmeldt 14. november 2018 via mobile enheter

Hotellet ligger veldig sentralt. Frokosten er helt ok, med egg og mye god frukt og grønnsaker, men ikke noe super frokost.

For å ligge midt i sentrum er hotellet godt isolert mot støy utenfor, ironien er dessverre at det er ganske lytt mellom rommene.

Jeg fikk et stort rom med god seng og stor sofagruppe. Hotellet er noe slitt, og begynner å bli litt utdatert. De ansatte var veldig hyggelig og hjelpsom. Rommene kunne vært vasket bedre.

Sterk 3

Takk, andreahD6050CI
Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

To døgns opphold booket gjennom kjedens app, grei pris.
Hyggelig personale, innsjekk uten noe plunder og heft.
Frokostsalen var grei nok, samme med maten. Fant det som er forventet og litt til.
Rommet noe slitt men akseptabelt. Noe støy fra gateplan må forventes ved rom som vender ut mot gateplan.
Et helt OK opphold.

Reisetype: Reiste alene