Tebasi
  • Radissonhotels.com
0.7 km fra Quality Hotel Augustin
Se flere hoteller i Trondheim
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Etter å først ha fått et rom med ymse odører ble vi flyttet til et perfekt rom! Det var dun puter og dun dyner i sommerkvalitet, herlig!
Vi var godt fornøyd med både den super hyggelige resepsjonisten fra nord-norge og beliggenheten.
Et deilig hotell å tilbringe to døgn av ferien på 😃

4  Takk, 931s_lvir
Anmeldt 14. juni 2020 via mobile enheter

Vi bodde her i 5 netter. Det ligger midt i sentrum, så det trekker opp karakteren.
Sengen var god, men vi bestilte kingsize og fikk queensize ( Dvs vi bestilte egentlig rom på City Living Schøller hotell, men hotellet flyttet oss til Quality hotell Augustin fordi de hadde for få kunder og da samlet alle på ett hotell).
Det er ikke aircondition, så vi må sove med vinduet oppe (18-22 grader på kvelden/natten) og det er rett ut til gaten med bilvei og restauranter, som betyr mye bråk, spesielt i helgen.
Ellers var rommet greit, selv om standarden er mer på 3 stjerner.
Pga corona, var frokosten annerledes. Dvs at frokosten var ELENDIG!!! 95 kroner for frokost der det er en pose med 2 ferdigsmurte brødskiver, MEN det er 1 skive ost eller skinke på hver som dekker 70% av brødskiven. Det er værre enn sykehusetmat. Det var en type yoghurt, diverse drikke og 1 type wiener bakst. Men ikke noe ekstra pålegg (unntatt honning ,syltetøy osv som ligger i små begre romtemperert). Man kunne bestille egg og bacon, men det smakte som om det har ligget under en salamander i en time, dvs at proteinene er blitt stivt (at man tygger på noe som ikke vil løse seg opp i munnen, litt som en tynn plastbit). Så det hele var jo en skam! Vi endte med å ta tre poser hver for å ha nok pålegg til en pose som inneholdt 2 brødskiver. Resten ble kastet. Så de burde heller pakke rundstykker i plastfolie og ha posjonspakker med pålegg, som skinke, div ost, salami, spekeskinke, osv som man selv kan ta med, åpne og dandere selv (Det er helt vanlig å bruke på kafeer).
Ellers var servicen grei. Noen ansatte i resepsjonen smilte og hilste når man gikk inn og ut av hotellet, mens andre var mer opptatt av å se misfornøyd ut, pratet med hverandre, eller var fokusert på pc-en bak i ett eget rom bak resepsjonen.
Det som var veldig bra, var at vi fikk frokost pose som vi kunne ta med oss, ettersom vi måtte ta ett tog som gikk før frokosten startet, med 2 brødskiver, yoghurt, juice, crudite og div. frukt. Vi bestilte ekstra pålegg på, men der ble 2 skiver ost eller skinke på hver, så da flyttet vi alt pålegget på en skive og ga resten av brødet til fuglene...
Men igjen, hotellet lå helt perfekt til på torget i Trondheim sentrum. Det er enkelt og lett å komme til over alt av restauranter, cafeer, barer, opplevelser og mye mye mer.

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, Vidar K
Anmeldt 16. april 2020

Ved ankomst møtes vi av en hyggelig resepsjonist, for det skal de ha, servicen av personalet var ypperlig! Vi får tildelt rom og finner rommet. Når jeg kommer inn på rommet kjenner jeg en rå/lett mugg lukt som vedvarer hele det korte oppholdet mitt. På badet er listen over døren så løs at jeg måtte feste den litt så den ikke skulle falle ned.
Fellesområdene i lobbyen var koselige og frokosten var OK den tross omstendighetene ifht covid-19, men smurte baguetter burde være smurt, ikke bare llagt en klatt med smør på ene halvdelen av baguetten.

Dato for oppholdet: april 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, Ole_Martin_Godoe
Anmeldt 5. mars 2020 via mobile enheter

Jeg hadde en overnatting på jobbreise.
Rommet var kjedelig, men greit. Bar seng.
Badet trenger oppussing.
Standard frokostbuffet, men litt «billig» innredet restaurant.

Hotellet har ikke treningsrom, men kan få kort til treningssenter i området. Da jeg skulke trene hadde de ikke flere treningskort igjen så jeg måtte ev. vente til en annen kom tilbake....

Dato for oppholdet: mars 2020
1  Takk, kjespa
Anmeldt 15. februar 2020 via mobile enheter

Ba spesifikt om stille rom. Fikk rom som nærmest lå i heisen, med støy deretter.

Måtte vente på nytt rom til godt ut på neste dag. Hotellet angivelig fullt.

Kanskje man skal legge noen andre i heisen neste natt?

Dato for oppholdet: februar 2020
Reisetype: Reiste alene