Vi har merket at du bruker en nettleser som ikke stĂžttes. Tripadvisor-nettstedet vises kanskje ikke riktig.Vi stĂžtter fĂžlgende nettlesere:
LĂ„s den laveste prisen fra disse nettstedene
Expedia.comUSD 140
Quality HotelsUSD 151
TripadvisorUSD 140
Hvordan betalinger til oss pÄvirker rekkefÞlgen av prisene som vises. Romtyper kan variere.
Prisene leveres av partnerne vÄre og reflekterer priser per natt, inkludert alle skatter og avgifter som er kjent av partnerne vÄre. BesÞk partnerne vÄre for mer informasjon.
Hoteller i nĂŠrheten
SprÄkAlle sprÄk
Flere sprÄk
17–22 av 544 anmeldelser
Anmeldt 10. august 2020 via mobile enheter

Vi var her en 1 natt. PÄ grunn av covid-19 tenkte vi at det var enda strengere rengjÞrings-regime. Men med stÞvete vinduskarmer, hÄr pÄ fliser og shamporester pÄ veggene i dusjen sÄ fÞlte vi at det var gjort en slett rengjÞring. Frokosten derimot var veldig bra, vi savnet ingenting. Bortsett fra gribbene som tar baconskivene pÄ speileggene slik at andre ikke fÄr (noe som ikke er hotellets feil).

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, 642ineg
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Bodde her en helg med familien , fikk ett litt lite rom, og ett stort. Heilt grei standard pÄ bÄde rom og bad. Veldig sentralt beliggende og parkering kun 3-4 minutters gange fra hotellet.Litt lusen frokost eneste i Corona tiden.

2  Takk, alfmagne
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Sentral beliggenhet ved torget. Greie rom, men kaotisk og trang frokostbuffet, neppe i henhold til gjeldende smittevernregler. Hyggelig og serviceinnstilt ung hjelp i frokosten hevet helhetsinntrykket.

Takk, assih
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Min mann og jeg kom hit 11.7.20. Kjempehyggelig personale. Og deilig frokost med alt som jeg liker - f eks jordbĂŠr smoothie , blĂžtkokte egg og mye annet. Bordene ble ryddet hele tiden Men jeg var ikke fornĂžyd med rommet. Det var lite ,men ikke dyrt . Det var sĂ„ mĂžrkt. Ingen stĂ„lampe eller lys i taket. KjempemĂžrktEt dobbeltrom med bare en stol !!! Men - som sagt , vi likte oss veldig godt her SĂ„ hyggelig atmosfĂŠreTusen takk for oss Rom 244- Elisabeth Wiborg og Lars Petter Eikemo ‌

1  Takk, Tebasi
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Etter Ä fÞrst ha fÄtt et rom med ymse odÞrer ble vi flyttet til et perfekt rom! Det var dun puter og dun dyner i sommerkvalitet, herlig!
Vi var godt fornÞyd med bÄde den super hyggelige resepsjonisten fra nord-norge og beliggenheten.
Et deilig hotell Ä tilbringe to dÞgn av ferien pÄ

4  Takk, 931s_lvir