Booking.comUSD 134
eDreamsUSD 134
Trip.comUSD 147
Anmeldt 10. august 2020 via mobile enheter

Vi var her en 1 natt. På grunn av covid-19 tenkte vi at det var enda strengere rengjørings-regime. Men med støvete vinduskarmer, hår på fliser og shamporester på veggene i dusjen så følte vi at det var gjort en slett rengjøring. Frokosten derimot var veldig bra, vi savnet ingenting. Bortsett fra gribbene som tar baconskivene på speileggene slik at andre ikke får (noe som ikke er hotellets feil).

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, 642ineg
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Bodde her en helg med familien , fikk ett litt lite rom, og ett stort. Heilt grei standard på både rom og bad. Veldig sentralt beliggende og parkering kun 3-4 minutters gange fra hotellet.Litt lusen frokost eneste i Corona tiden.

2  Takk, alfmagne
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Sentral beliggenhet ved torget. Greie rom, men kaotisk og trang frokostbuffet, neppe i henhold til gjeldende smittevernregler. Hyggelig og serviceinnstilt ung hjelp i frokosten hevet helhetsinntrykket.

Takk, assih
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Min mann og jeg kom hit 11.7.20. Kjempehyggelig personale. Og deilig frokost med alt som jeg liker - f eks jordbær smoothie , bløtkokte egg og mye annet. Bordene ble ryddet hele tiden Men jeg var ikke fornøyd med rommet. Det var lite ,men ikke dyrt . Det var så mørkt. Ingen stålampe eller lys i taket. KjempemørktEt dobbeltrom med bare en stol !!! Men - som sagt , vi likte oss veldig godt her Så hyggelig atmosfæreTusen takk for oss Rom 244- Elisabeth Wiborg og Lars Petter Eikemo ‼️

1  Takk, Tebasi
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Etter å først ha fått et rom med ymse odører ble vi flyttet til et perfekt rom! Det var dun puter og dun dyner i sommerkvalitet, herlig!
Vi var godt fornøyd med både den super hyggelige resepsjonisten fra nord-norge og beliggenheten.
Et deilig hotell å tilbringe to døgn av ferien på

4  Takk, 931s_lvir