Vi har merket at du bruker en nettleser som ikke stĂžttes. Tripadvisor-nettstedet vises kanskje ikke riktig.Vi stĂžtter fĂžlgende nettlesere:
Quality HotelsUSD 142
Hvordan betalinger til oss pÄvirker rekkefÞlgen av prisene som vises. Romtyper kan variere.
Prisene leveres av partnerne vÄre og reflekterer priser per natt, inkludert alle skatter og avgifter som er kjent av partnerne vÄre. BesÞk partnerne vÄre for mer informasjon.
Hoteller i nĂŠrheten
SprÄkAlle sprÄk
Flere sprÄk
14–19 av 544 anmeldelser
Anmeldt 16. august 2020

Her er det stort sett beliggenheten som er noe Ă„ snakke om, hotellet har sett sine bedre dager. Ligger rett ved Trondheim Torg - kort vei til det meste.

Rommene bar preg av slitasje og rengjĂžringen var ikke noe Ă„ skryte av.
Frokosten var ok!

Fikk rom som var vendt ut mot gaten, var sÄ mye stÞy at man ikke fikk sove.. Og ingen ventilasjon/lufting pÄ en varm sommerdag.
Meget gammel heis som var ubehagelig Ă„ benytte - trappene ble godt tatt i bruk.
Hyggelig betjening, men dessverre trenger hotellet en ordentlig renovering.

3  Takk, n0rwegians
Anmeldt 14. august 2020 via mobile enheter

Vi bodde her 2 dager i august. Vi sitter igjen med fÞlelsen av at vi blir straffet grunnet booking gjennom Hotels.com. Rommet var med skrÄ takvinduer, som ikke kunne Äpnes. Vi vÄknet flere ganger pÄ natten og gispet etter luft, da var det opphopning av co2 pÄ rommet. Dette trekker veldig ned for vÄr del. Det blir klamt og fÞlelsen av lite luft betaler du ikke flere tusener for!
Frokosten var ok, men eggerÞre er en kvalitetssjekk for min del, og her blir det styk. Jeg mistenker at det er pulver-eggerÞre, noe som i sÄfall er svÊrt skuffende pÄ en hotellfrokost. I beste fall er eggerÞre tÞrrstekt, og da alle morgener vi spiste pÄ. Friske shotalternativer med ingefÊr og smoothie, som desverre sto uten kjÞling og var lunk.
Resepsjonistene og lobbyen trekker opp, nydelig lounge som man kan sitte og hvile i mellom slagene.

Takk, nilskristianb2017
Anmeldt 11. august 2020 via mobile enheter

Syns egentlig rommet var ganske dÄrlig. Se bilder av dusjen! Vet ikke hvorfor dusjen var sÄ ekkel, her kan de ikke bare ha glemt Ä vaske etter forrige gjest. Velg gjerne et annet hotell om du kan.
Det som gjÞr at det ikke ble to var fantastisk hyggelige ansatte, ta vare pÄ dem

2  Takk, InaMitt
Anmeldt 10. august 2020 via mobile enheter

Vi var her en 1 natt. PÄ grunn av covid-19 tenkte vi at det var enda strengere rengjÞrings-regime. Men med stÞvete vinduskarmer, hÄr pÄ fliser og shamporester pÄ veggene i dusjen sÄ fÞlte vi at det var gjort en slett rengjÞring. Frokosten derimot var veldig bra, vi savnet ingenting. Bortsett fra gribbene som tar baconskivene pÄ speileggene slik at andre ikke fÄr (noe som ikke er hotellets feil).

Takk, 642ineg
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Bodde her en helg med familien , fikk ett litt lite rom, og ett stort. Heilt grei standard pÄ bÄde rom og bad. Veldig sentralt beliggende og parkering kun 3-4 minutters gange fra hotellet.Litt lusen frokost eneste i Corona tiden.

2  Takk, alfmagne