Agoda.com
Trip.comUSD 172
Anmeldt 12. desember 2018

Hotellet ligger sentralt, nært både jernbanestasjon og sentrum. Bodde her en helg og hadde helt greit rom. Hotellet var trivelig, m mulighet for å steke seg vaffel på ettermiddagen og kveldsmat inkludert. Men, frokosten har forbedringspotensiale!

Dato for oppholdet: desember 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, tiroleva
hotelbakeriet, General Manager på Best Western Plus Hotel Bakeriet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. januar 2019

Takk for at du gjennomførte tilbakemelding angående ditt siste opphold hos oss.

Du er svært viktig for oss som kunde og vi setter pris på dine tilbakemeldinger. Ved å fortelle oss hva du likte ved oppholdet og hvordan vi kan forbedre oss, hjelper du oss med å levere en førsteklasses opplevelse for deg og andre gjester i fremtiden.

Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Hotellet ligger sentralt i Trondheim. Jeg er fra fra Trondheim selv om jeg ikke bor der nå.

Hotellet varter opp med den dårligste velkomst og avskjed jeg noen gang har opplevd. Når en topper dette med manglende lyspærer, og litt svakt renhold da er det jaggu lite igjen.

Når en tar opp problem skyldes det på fersk stab og at man ikke fx reserverer parkering. Min forståelse strekker seg ikke lengre enn at om jeg får bekreftet på Mail om jeg vil ha parkering til 200 kr døgnet, og den plassen ikke finnes, da ligner det en reservasjon.

Om det er fersk stab så må de jobbe hardere med opplæring, og i tillegg oppdatere begrepsapparat som brukes i kundebehandling.

Lykke til videre.

Dato for oppholdet: desember 2018
1  Takk, rosakiss
Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Veldig hyggelige ansatte ! Men dessverre litt slitt hotell ... senger og puter var altfor dårlig ..... fin beliggenhet og god frokost men til tross for det Kommer jeg nok ikke igjen når det ligger masse hoteller like ved med en annen standard og til samme pris.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, Anhaag
Anmeldt 29. september 2018 via mobile enheter

Hyggelig betjening, vaffelrøre og koselig resepsjon greier ikke å veie opp for slitne, enkle og ukomfortable rom. Superiorrommene trenger man ikke bestille, de er utrolig enkle.
Bestiller nok tidligere neste gang jeg skal til bartebyen, slik at jeg får bedre utbytte av investert kapital

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, oskarlyngstad
Anmeldt 28. september 2018 via mobile enheter

Hyggelig betjening, supert med kveldsmat inkl i prisen. Rommene trenger en oppgradering, gammel og slitt bla badet. Hotellet tilbyr parkering i kjeller, men noe upraktisk tilkomst. Beliggenheten til hotellet er ypperlig for sentrums nær aktivitet.

Dato for oppholdet: september 2018
3  Takk, gaute_2017