Agoda.com
Algotels
Trip.comUSD 166
Anmeldt 10. januar 2019 via mobile enheter

Hyggelig Hotel med fine rom og god seng. Serverer kveldsmat. God frokost. Fin beliggenhet med kort avstand til sentrum. Stille og rolig med rom mot bakgården. Trivelig betjening. Grei pris i forhold til plassering.

1  Takk, kents405
hotelbakeriet, Daglig leder på Best Western Plus Hotel Bakeriet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. januar 2019

Tusen takk igjen for din tilbakemelding. Det er ved Ris og Ros vi kan gjøre forbedringer for våre gjester. Velkommen tilbake :-)

Anmeldt 8. januar 2019

Veldig god mat til frokost og kveldsmat inkludert i tilbod, meget koselig og rent rom, svært kjekt og blid personale Alt var perfekt! Rimelig pris for høgt kvalitet tjenester Trondheim er veldig fin by❤️

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Best Western
Takk, Quest08941247346

Tusen takk for din tilbakemelding. Det er ved Ris og Ros vi kan gjøre forbedringer for våre gjester.
Velkommen igjen. :-)

Anmeldt 6. januar 2019 via mobile enheter

Dette hotellet er det første i trondheim hvor jeg har sovet hele natten med åpent vindu! helt stille, vi fikk rom i 2 etg, inn imot en bakgård på hotellet, sengen, dynene og putene var gode og myke. rommet vi hadde bar preg av at det har vært mye gjester innom og det var litt irriterende med ei dusj dør som var defekt rom 215. men det var rent og ryddig, vi fikk kveldsmat inkl i prisen som varte fra kl 1800 til 2100. det var en positiv overraskels det var pastasalat, brød div pålegg, suppe og varm mat "kylling i karri" det var også en god frokost, første gangen på lenge jeg har spist eggerøre av orntlige egg.. som regel er det en slags pulver eggerøre som serveres.. det var satt frem varme plate hvor du kan steike eggene dine selv.. ellers var det ost, kjøttpålegg, hjemmelaget eggsalat og litt frukt osv.. en god start på dagen.. vi kommer tilbake, helt sikkert

Takk, tunneltrollet

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det er ved Ris og Ros vi kan gjøre forbedringer for våre gjester.

Velkommen igjen!

Anmeldt 12. desember 2018

Hotellet ligger sentralt, nært både jernbanestasjon og sentrum. Bodde her en helg og hadde helt greit rom. Hotellet var trivelig, m mulighet for å steke seg vaffel på ettermiddagen og kveldsmat inkludert. Men, frokosten har forbedringspotensiale!

Dato for oppholdet: desember 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, tiroleva
hotelbakeriet, General Manager på Best Western Plus Hotel Bakeriet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. januar 2019

Takk for at du gjennomførte tilbakemelding angående ditt siste opphold hos oss.

Du er svært viktig for oss som kunde og vi setter pris på dine tilbakemeldinger. Ved å fortelle oss hva du likte ved oppholdet og hvordan vi kan forbedre oss, hjelper du oss med å levere en førsteklasses opplevelse for deg og andre gjester i fremtiden.

Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Hotellet ligger sentralt i Trondheim. Jeg er fra fra Trondheim selv om jeg ikke bor der nå.

Hotellet varter opp med den dårligste velkomst og avskjed jeg noen gang har opplevd. Når en topper dette med manglende lyspærer, og litt svakt renhold da er det jaggu lite igjen.

Når en tar opp problem skyldes det på fersk stab og at man ikke fx reserverer parkering. Min forståelse strekker seg ikke lengre enn at om jeg får bekreftet på Mail om jeg vil ha parkering til 200 kr døgnet, og den plassen ikke finnes, da ligner det en reservasjon.

Om det er fersk stab så må de jobbe hardere med opplæring, og i tillegg oppdatere begrepsapparat som brukes i kundebehandling.

Lykke til videre.

Dato for oppholdet: desember 2018