Gratis avbestilling frem til 03.10.21
Agoda.com
Gratis avbestilling frem til 01.10.21
getaroom.comUSD 181
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Hyggelig hotell med sentral beliggenhet i sentrum. Gangavstand til meste av attraksjoner og jernbane. Rimelig parkering i kjeller. Hyggelig betjening og god frokost. Nattesøvn skjemmes av fugleskrik og høyrøstede «natteravner»

Takk, bjaaroh
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Nå fremstår hotell Bakeriet som slitent; dusj og dusjdører på halv åtte, døren til rommet lukker seg ikke uten bruk av stor kraft, generelt et utdatert inntrykk dessverre. Middels frokost med lite utvalg, men det som var der fremstod stort sett som friskt og fint. God kaffe! Putene på hotellrommet var utrolig tykke og harde og medførte en stort sett søvnløs natt, bør byttes!
Blide og hyggelige ansatte, men det veier dessverre ikke opp inntrykket av et hotell på vei ned..

2  Takk, 388elins
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Svært sentralt hotell i Trondheim.
Hyggelig betjening.
Noe gammelmodig og slitt.. Bør snarest oppgraderes
Meget god frokost, selv i denne koronnatiden. God logistikk, med tanke på fordeling av folk til frokost.
Litt dårlig utvalg av glutenfrie produkter.

1  Takk, bjoernv2014
Anmeldt 6. juli 2020

Lett å finne, de har garasje i kjelleren som koster mindre enn de fleste. Flott sted. Veldig sentralt for en turist. Frokost i disse koronatider er jo alltid en utfordring - disse har valgt "Kim Jong style" - utdelt talleren. Det dekket så absolutt behovet og når vi var 4 så byttet vi litt ossimellom så alle var mette og fornøyde - men altså uten særlig valg og det vil man som regel ha. "Slot times" til frokost for å unngå fullt og kø. Ellers rent og pent og trivelige folk.

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, RexRodney
Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

Deilige senger, stor dusj, ingen kjøleskap på hotellrommet. Personalet er i godt humør, men presterte å ta betalt 9000 kr når de vi reiste sammen med skulle betale ei natt for oss+1 til, totalpris skulle bli litt over 5k. Dette ble ordnet opp dagen etter. Ingen A/c, varmt på rommene. Frokost under covid19-pandemien har de løst med å servere alle samme mat, inkludert appelsin juice. Litt lite pålegg og smør, da dette fordeles i klatter på fat til alle. På Andre hotell i Norges land for tiden kan man hente melk, juice, vann selv, men her ble det med det man fikk utlevert.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, CarinaTK